Le Freak Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Geplaatst: 3 maart 2004 heeejjjjjjjjjzzzz, hier ben ik weer met nog een vraag, ik ben nu ruitje intikker, maareh ik wil wel auto dealer ofso worden of weetikveel, in ieder geval iets van een hogere status wat moet ik daarvoor doen?!?!?!?!?!?!? Reageren
Joriz Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Geplaatst: 3 maart 2004 Hoemeer je post hoe hoger je beroep en hoemeer sterren je krijgt. Maak hier geen misbruik van want als je in het forum onzin post wordt je opgepakt door de politie waardoor je weer op weinig posts staat Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2004 ok, maar dan kan iedereen dus wel mafiabaas ofso worden zijn er geen andere mogelijkheden om beter/hoger te worden, waar je ook capaciteiten voor nodig hebt?? mzl Reageren
megamarkt Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 bij help staat wel alles erover boven bij de eerste pagina bij de forum Reageren
Tim14 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 bij help staat wel alles erover boven bij de eerste pagina bij de forum Le Freak is nu Ex Admin ik ga er van uit dat hij ditt wel weet :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.