larsson244 Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Elke keer als ik als ik sa mp wil opstarten komt er een on eindige serie van acces vialotions langs????? hoe verhelp ik dit probleem
GTA-Sheep Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Ja, dat is een leuke . Maar niet getreurd, we hebben overal een oplossing voor. Bovenaan ==> deze <== pagina kun je een reparatiesetje voor dit probleem vinden. Downloaden, uitpakken en de samp.exe neerzetten op de plaats waar de oude stond. Zou moeten werken.... De rechtstreekse link kan ook: http://www.sa-mp.com/files/browser-fix-01b.zip
larsson244 Geplaatst: 4 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Jammer genoeg doet hij het nog steeds ik weet het zal vast aan mij zelf liggen... ik download dan sla ik hem op in gta san andres user files?????? dan pak ik hem uit waar??
GTA-Sheep Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Als je die fix hebt uitgepakt krijg je een nieuwe samp.exe. Het starticoontje dus. Dat nieuwe icoontje zet je op de plek neer waar je ooit de oude samp.exe hebt neergezet (die ene dus die ervoor zorgt dat je 33456 van die nare schermpjes krijgt). Het systeem vraagt of je het wil overschrijven, jij zegt ja en dan is het klaar. En het werkt echt, want ik heb het toevallig gistermiddag zelf gedaan (want ik had ook die access violation meldingen)
larsson244 Geplaatst: 4 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Jaaaaaa hij doet het dank u!
GTA-Sheep Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Graag gedaan, en veel plezier bij het spelen
Recommended Posts