mrtuning Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 heeft iemand codes van need for speed carbon voor de ps2 in nederlands??. alvast bedankt mrtuning. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Anders gebruik je de volgende keer de zoekmachine gewoon even, dat gaat vaak sneller dan helemaal een topic aan te maken en te wachten op antwoord. Sorry zag ff neit dat je nederlands bedoelde, even geduld.. Bewerkt: 4 december 2006 door PizzaTonno Reageren
mrtuning Geplaatst: 4 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2006 o jah weetne jullie ook wat 2 spelers is Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Ik ben zelf ook de laatste dagen druk opzoek naar codes voor dit spel. Ik heb hem ook op de PS2. Ik heb de CE versie. Maar helaas heb ik nog niks gevonden. Ik probeer ook ARMAX codes te zoeken maar dat lukt ook nog niet echt. Zodra ik iets heb gevonden zal ik het hier posten. Reageren
mrtuning Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 oke maat. weeten jullie hoe je online gaat op ps2 ??? kan niet vindenamerlijk. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 dat kan niet, vandaar dat je het niet kan vinden Reageren
Dx11 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) jongens julie zoeken toch echt niet goed, hier staan behoorlijk veel cheats voor de ps2 en hier voor de xbox idem voor pc ...360 ps3 zelfs! gba en nds zijn geen cheats voor... ben ik nog iets vergeten? have fun! en volgende keer beter zoeken er staat trouwens ook bij hoe je "speciale auto's" moet unlocken, dat word namelijk ook vaak gevraagd. als je een cheat zoekt, kijk dan altijd op bovenstaande site, als de cheats bestaan staan ze daar op. anders bestaan ze niet. Bewerkt: 19 december 2006 door DX11 Reageren
.Syfes Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 o jah weetne jullie ook wat 2 spelers is Ik denk dat je met 2 spelers dan kunt spelen ,niet gemeen bedoeldt heb je wel al eens een ps2 game gehad. Greets Syfes Reageren
mrtuning Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 o jah weetne jullie ook wat 2 spelers is Ik denk dat je met 2 spelers dan kunt spelen ,niet gemeen bedoeldt heb je wel al eens een ps2 game gehad. Greets Syfes ik bedoel hoe maar weet al Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Hallo MRtuning wij kennen elkaar he gozer. Je zou eens kunnen kijken op www.gamevillage.nl veel cheats in het Nederlands. Cheats(0 negatieve beoordelingen) oneindigveel nitro in het start menu druk je op: links, omhoog, links, beneden, links, beneden, rechts, vierkant. als je deze code hebt ingeduwd krijg je een bericht. (door: da vincent) (1 negatieve beoordelingen) oneindig veel crew In hetr start scherm druk je op: beneden, omhoog(2), rechts, links(2), rechts, vierkant. als je de code hebt ingedrukt krijg je een bericht (door: da vincent) (0 negatieve beoordelingen) oneindigveel speedstream in het start menu druk je op: beneden, rechts(2), links, rechts, omhoog, beneden, vierkant. als je deze code hebt ingedrukt krijg je een bericht (door: da vincent) (1 negatieve beoordelingen) need for speed carbon logo sticker in het start menu druk je op: recht, omhoog, beneden, omhoog, beneden, Links, Rechts, vierkant als je deze code hebt ingeduwt krijg je een bericht (door: da vincent) (0 negatieve beoordelingen) need for speed carbon speciaal logo sticker in het start menu druk je op: omhoog(2), benede(4), omhoog, vierkantje (door: da vincent) (1 negatieve beoordelingen) extra geld in het start meu druk je op: beneden, omhoog, links, beneden, rechts, omhoog, vierkant, driekhoek als je deze code hebt ingeduwd krijg je een bericht (door: da vincent) Hints/tips (0 negatieve beoordelingen) $10 000 als je een opgeslagen spel van "need for speed most wanted" op uw geheugen kaart hebt krijg je $10.000 extra op u Carrière (door: da vincent) (0 negatieve beoordelingen) de bestickering van burnout revenge Heb je een opgeslagen spel van burnout revenge op uw geheugenkaart dan kun je een bestickering van burnout revenge in de bonussectie Vinyl te openen. (door: da vincent) (0 negatieve beoordelingen) De auto's van de Uitgave van de speciale editie Voltooi met succes de vermelde gebeurtenis in de Reeks van de Uitdaging om de overeenkomstige auto te openen: -Aston Martin DB9 (Exotic): versla Wolf in Boss Battle mode. -Dodge Charger RT Classic (Muscle):versla the 21st Muscle Car team. -Jaguar XK 2007 (Exotic): compleet al de drie Turf War races. -Mazda RX7 (Tuner): versla Kenji in Boss Battle mode. -Nissan 240SX (Tuner): compleet al de drie Checkpoint challenges. (door: da vincent) (0 negatieve beoordelingen) team leden compleet met succes de vermelde taak voor deze rivaliserende team leden: Sal: compleet 4 tot 6 racen Yumi: versla Kenji samson: versla angie (door: da vincent) Bron: http://www.insidegamer.nl/playstation2/nee...dcarbon/cheats/ Reageren
mrtuning Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo MRtuning wij kennen elkaar he gozer.Je zou eens kunnen kijken op www.gamevillage.nl veel cheats in het Nederlands. Cheats(0 negatieve beoordelingen) oneindigveel nitro in het start menu druk je op: links, omhoog, links, beneden, links, beneden, rechts, vierkant. als je deze code hebt ingeduwd krijg je een bericht. (door: da vincent) (1 negatieve beoordelingen) oneindig veel crew In hetr start scherm druk je op: beneden, omhoog(2), rechts, links(2), rechts, vierkant. als je de code hebt ingedrukt krijg je een bericht (door: da vincent) (0 negatieve beoordelingen) oneindigveel speedstream in het start menu druk je op: beneden, rechts(2), links, rechts, omhoog, beneden, vierkant. als je deze code hebt ingedrukt krijg je een bericht (door: da vincent) (1 negatieve beoordelingen) need for speed carbon logo sticker in het start menu druk je op: recht, omhoog, beneden, omhoog, beneden, Links, Rechts, vierkant als je deze code hebt ingeduwt krijg je een bericht (door: da vincent) (0 negatieve beoordelingen) need for speed carbon speciaal logo sticker in het start menu druk je op: omhoog(2), benede(4), omhoog, vierkantje (door: da vincent) (1 negatieve beoordelingen) extra geld in het start meu druk je op: beneden, omhoog, links, beneden, rechts, omhoog, vierkant, driekhoek als je deze code hebt ingeduwd krijg je een bericht (door: da vincent) Hints/tips (0 negatieve beoordelingen) $10 000 als je een opgeslagen spel van "need for speed most wanted" op uw geheugen kaart hebt krijg je $10.000 extra op u Carrière (door: da vincent) (0 negatieve beoordelingen) de bestickering van burnout revenge Heb je een opgeslagen spel van burnout revenge op uw geheugenkaart dan kun je een bestickering van burnout revenge in de bonussectie Vinyl te openen. (door: da vincent) (0 negatieve beoordelingen) De auto's van de Uitgave van de speciale editie Voltooi met succes de vermelde gebeurtenis in de Reeks van de Uitdaging om de overeenkomstige auto te openen: -Aston Martin DB9 (Exotic): versla Wolf in Boss Battle mode. -Dodge Charger RT Classic (Muscle):versla the 21st Muscle Car team. -Jaguar XK 2007 (Exotic): compleet al de drie Turf War races. -Mazda RX7 (Tuner): versla Kenji in Boss Battle mode. -Nissan 240SX (Tuner): compleet al de drie Checkpoint challenges. (door: da vincent) (0 negatieve beoordelingen) team leden compleet met succes de vermelde taak voor deze rivaliserende team leden: Sal: compleet 4 tot 6 racen Yumi: versla Kenji samson: versla angie (door: da vincent) Bron: http://www.insidegamer.nl/playstation2/nee...dcarbon/cheats/ ja ik ken jouw bedankt (als ik dit geweeten hat van jou hat ik het wel op msn gevraagt) Reageren
leeuw467 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ik kan namelijk die cheats niet invoeren hoe komt dat ik heb need for speed carbon op ps2. en waar moet je dat ingeven.(grondige beschrijving). ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,dat zou heel fijn zijn. en nog een fijne Zomervakantie!!! Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ik kan namelijk die cheats niet invoeren hoe komt dat ik heb need for speed carbon op ps2.en waar moet je dat ingeven.(grondige beschrijving). ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,dat zou heel fijn zijn. en nog een fijne Zomervakantie!!! Dat staat in de posts boven jou Dus als je een cheat wilt invoeren gewoon in het ''Start Menu'' de juiste knoppen achter elkaar in drukken voor de gewenste cheat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.