Jump to content

empire building

woutde7

Recommended Posts

hoe kan je een empire building over vallen??

Dit doe je heel simpel door de Auto of Motor die buiten voor het gebouw staat te vernietigen. Indien je vlakbij een Empire Building staat wat je nog niet hebt overgenomen zul je dus een melding krijgen dat je de auto moet vernietigen om een aanval te starten. Daarna zul je alle poppetjes moeten vermoorden die zijn aangegeven met een rode pijl boven hun hoofd. Meer informatie over Empire Building vind je in dit topic. Veel plezier ermee.

screen3ks7.png

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Dit doe je heel simpel door de Auto of Motor die buiten voor het gebouw staat te vernietigen. Indien je vlakbij een Empire Building staat wat je nog niet hebt overgenomen zul je dus een melding krijgen dat je de auto moet vernietigen om een aanval te starten. Daarna zul je alle poppetjes moeten vermoorden die zijn aangegeven met een rode pijl boven hun hoofd. Meer informatie over Empire Building vind je in dit topic. Veel plezier ermee.

screen3ks7.png

Ik wil hier nog even aan toevoegen dat dit pas na de missie To Victor, The Spoils, van Louise Cassidy Williams kan. Eerder kan dit helaas niet, de voertuigen van de andere gangs kan je wel vernietigen, maar dit heeft geen nut. De eerste drie businessen (Protection Racket, Loan Shark en Prostitution) zijn al beschikbaar van af het begin, maar de andere drie (Drugs, Robbery en Smuggling) unlock je door middel van een gebouw van deze businnes te veroveren. Veel succes hiermee :cya:

Delen op andere websites

screen3ks7.png

Ik wil hier nog even aan toevoegen dat dit pas na de missie To Victor, The Spoils, van Louise Cassidy Williams kan. Eerder kan dit helaas niet, de voertuigen van de andere gangs kan je wel vernietigen, maar dit heeft geen nut. De eerste drie businessen (Protection Racket, Loan Shark en Prostitution) zijn al beschikbaar van af het begin, maar de andere drie (Drugs, Robbery en Smuggling) unlock je door middel van een gebouw van deze businnes te veroveren. Veel succes hiermee :cya:

Daar wil ik weer wat aan toevoegen :clown: . Drugs, robbery en smuggling kan je pas vanaf het 2e eiland.

Wat tips:

Smuggling zal ik doen vanaf het 1e eiland (je moet dan een gebouw op het 1ste eiland verbouwen als je al op het 2e eiland kan en al een ander gebouw hebt van smuggling) want op het 2e eiland heb je een rot haven. Met smuggling zal je eerst moeten varen en daarna met een truck (met smokkel waar) terug moeten rijden. Je hebt dan politie of andere gangs achter je aan. Daarom is het ook handig om dicht bij in een empire building de missie gestart te zijn. Dan hoef je minder ver te rijden.

Over drugs. Ik zelf vond deze de makkelijkste, ik had hem als eerst uitgespeelt. Het zal handig zijn als je bulletproof auto's hebt. Dan gaan ze minder snel of niet stuk. Je kan een bulletproof bf-injection kopen bij de sunshine autos (ik weet niet na welke missie). Je kan ook bulletproof autos krijgen als je alle empire buildings hebt veroverd (30 buildings).

Robbery> deze zijmissies vond ik het moeilijkst. Je auto word namelijk in ongeveer 2 seconden helemaal naar de moeren geknalt bij level 4 dacht ik :duh: . Ik had dus eerst alle buildings veroverd. Dan wordt het heel makkelijk...

Delen op andere websites

Robbery> deze zijmissies vond ik het moeilijkst. Je auto word namelijk in ongeveer 2 seconden helemaal naar de moeren geknalt bij level 4 dacht ik :duh: . Ik had dus eerst alle buildings veroverd. Dan wordt het heel makkelijk...

en daar wil ik weer wat aan toevoegen :clown:

als je alle empire missions hebt dan worden je auto's bulletproof dus vandaar dat de missies makkelijker worden

Delen op andere websites

en daar wil ik weer wat aan toevoegen :clown:

als je alle empire missions hebt dan worden je auto's bulletproof dus vandaar dat de missies makkelijker worden

Niet :clown: . Niet als je alle empire missions hebt. Als je alle empire missions hebt krijg je gewoon wat procent. Je auto's worden bulletproof als je alle buildings hebt veroverd (30 buildings), maar dat had ik dacht ik al vertelt in dat vorige bericht ;):Y

Bewerkt: door .Antonio
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...