j0ry Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 als je ergens vast zit dat je niet over een muur kan kilmmen en als je in het water valt dat je gelijk jart bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kikkerbips Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 De auto's vind ik echt bagger. Veel, veel slechter dan in GTA San Andreas. Daarvoor hadden ze zeker meer moeite kunnen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Tja, had je dan meer verwacht op zo'n klein Umd'tje. Het is niet voor niets een 'Remake' Een nieuwe GTA past daar echt niet op. 't Is inderdaad wel jammer dat de auto's bagger zijn Maar veel kun je er niet aan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 this triest dat als de politie achter je aan zit (je hoeft maar even te liggen)dat je gelijk Busted bent, en ............dat andere was ik vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Wat ik vervelend vind is, is dat de stemmen niet overeen komen met de beweging van de monden. En als je Busted of Wasted bent dat je dan je wapens kwijt bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 Het meest irritante is dat het heel vaak slegt weer is en toni springt nogal .. g.a.y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 Het meest iritante vind ik dat je eigen gang op je schiet als je hun wagen jat of ze sla Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 Ik vind de auto's echt verschrikkelijk. Dat hebben ze in VCS toch wel wat beter gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godfather Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) Hetzelfde als ipb Bewerkt: 16 januari 2007 door Pimpie_007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 Het branden van auto's als ze op hun zij/dak liggen. De 'ma's assasins' Dat de gangs je overal 'volgen'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomvanhulst Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 dat er geen helicopters zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 dat er de hele op je word geschoten door andere gangs en dat de politie heel snel 8er je aankomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.