lieven Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Wat is er aan de Launch (legerboot goed) op het achter stuk staat er een machine geweer maar kan je dat wel gebruiken ps: de Launch ligt in easter basin Reageren
skimi Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 :huh: ik weet ook niet hoe die werkt heb hem wel gevonden:{ Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Nog niet gevonden.. :S Maar ik ga et ook niet proberen:P Nog niet .. Want eerst ga ik lekker weheegggg doei dus tot morgen ofzo.. of vannacht Kijke of er nieuwe dingen zijn ontwikkeld of gevonde .. Reageren
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 je kunt daar een straaljager stelen Reageren
Pete-R Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Eej vet krijg je dan ook 2 stralljagers achter je aan? Reageren
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 jep want je krijgt vijf sterren als je op die vliegdekschip land ik vloog weg met die straaljager en was na 10 sec al tegen de grond gepint Reageren
tjekenneth Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 weet er iemand tips dat ge daar levend met die straaljager vertrekt (tot in de straaljager) Reageren
barry Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 als je erin zit gewoon op de rechter analoge stick naar voren duwen, dan zo hoog mogelijk de lucht in, dan weer naar benden. en allemaal schijn bewegingen maken Reageren
sjakie187 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 en waar precies bevindt zich deze boot? Reageren
Chi Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 en waar precies bevindt zich deze boot? Lees eerst eens iets voordat je post! Het staat notabene in de eerste post! EASTER BASIN DOCKS En vraag in godsnaam niet waar dat ligt, dan pak je maar je kaart erbij. Reageren
sjakie187 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Doe jij eens rustig euh. Wie denk je dat je bent joh. WAAR IN EASTERBASSIN? Je kan ook zeggen hij ligt in SF.Is ook niet bepaald duidelijk. DUS LEER ZELF EENS LEZEN. Ik zeg: waar ligt hij PRECIES? En easterbassin is niet bepaald precies. Reageren
sjakie187 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Heey wanksta leer LEZEN. Staat er op de map waar de launch is? Nee he. Als je leest zie je dat ik vraag WAAR IN EASTER BASSIN? Reageren
Eros Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 (bewerkt) jou mogen ze gerust bannen , je kunt je ook wat rustiger gedragen en zeker tegen chironu die gooit je zo af het forum Bewerkt: 13 november 2004 door Gangsta¬ Reageren
sjakie187 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Nogmaals leer lezen wanksta. Degene die rustig moet reageren is chironu aangezien hij als eerste met reuze letters begint te reageren en niet ik.En dat voor een moderator. En als hij me bant lekker belangrijk als hij niet fatsoenlijk reageert op mij hoef je van mij niet te verwachten dat ik dat wel ga doen natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.