dj_avish Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Ik heb gta san andreas geiinstalleerd + een modern mod ik kreeg er 2 modern mode + modern mode patch ik heb alle 2 geiinstaller en nu strat ik gta op en druk ik new game , en slluit hij zelf aff Wie weet deze oplossing Helpppppppppppp??/ mijn versie is v1.1 Reageren
Velaro Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Ik heb gta san andreas geiinstalleerd + een modern modik kreeg er 2 modern mode + modern mode patch ik heb alle 2 geiinstaller en nu strat ik gta op en druk ik new game , en slluit hij zelf aff Wie weet deze oplossing Helpppppppppppp??/ mijn versie is v1.1 Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door een verkeerde installatie. Je moet eens GTA San Andreas volledig opnieuw installeren, en dan opnieuw de Modern mod installeren en de readme lezen, dan wordt alles duidelijk. Zonee, plaats hem hier even en ik 'ontcijfer' hem wel. Reageren
dj_avish Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 www.sanandreasmodernmod.net en klik dan op downloads Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Dat ligt dus duidelijk aan versie 1.1. Installeer GTA San Andreas geheel opnieuw. Installeer daarna geen enkele patch of fix. Download daarna de modern mod, en installeer deze volgens de readme. Als je er niet aan uit komt, post dan even de readme, zodat we er naar kunnen kijken, zoals Velaro al zei. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.