Jump to content

vehicles.col


fiestakilla

Recommended Posts

heeft iemadn een back up voor mij van vehicles.col ik heb een fout gemaakt alvast bedankt

upload hem maar of zet hem in de bijlage

oh sorry ik bedoel heeft iemadn de map models van gta 3 voor mij ben heb kwijt heb me comp gescand en kan niet meer vinden wil iemadn hem uploaden of in de bijlage zetten

Bewerkt: door fiestakilla
Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemadn een back up voor mij van vehicles.col ik heb een fout gemaakt alvast bedankt

upload hem maar of zet hem in de bijlage

oh sorry ik bedoel heeft iemadn de map models van gta 3 voor mij ben heb kwijt heb me comp gescand en kan niet meer vinden wil iemadn hem uploaden of in de bijlage zetten

Ik denk niet dat iemand zo'n grote map zal willen uploaden. Als je het spel eens herinstalleert is alles verholpen en je savegames blijven onaangetast. Herinstalleren duurt véél minder lang dan zo'n groot bestand uploaden..

Link to comment
Delen op andere websites

Na even te zoeken heb ik hem gevonden. Ik weet niet of je er nu echt wat aan hebt en hoe je hem moet instaleren, maar dit is hem dus. Hopelijk doet hij het weer, anders weet ik het ook niet. Veel plezier&succes met GTA III :cya:

Vehicles.col

Edit: de map models kan ik niet vinden, als me kan vertellen waar ze zitten dan wil ik ze best sturen. Niet zeggen dat ze bij de models zitten, daar heb ik gezocht ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Na even te zoeken heb ik hem gevonden. Ik weet niet of je er nu echt wat aan hebt en hoe je hem moet instaleren, maar dit is hem dus. Hopelijk doet hij het weer, anders weet ik het ook niet. Veel plezier&succes met GTA III :cya:

Vehicles.col

Edit: de map models kan ik niet vinden, als me kan vertellen waar ze zitten dan wil ik ze best sturen. Niet zeggen dat ze bij de models zitten, daar heb ik gezocht ;)

de helemap models die in de gta3 map staan bij gta 3 zelf en daten en zo zie je een map models staan die heb ik nodig

Link to comment
Delen op andere websites

de helemap models die in de gta3 map staan bij gta 3 zelf en daten en zo zie je een map models staan die heb ik nodig

Hieronder heb ik de map ''models'' geplaats, hopelijk heb je hier wat aan. Aangezien dit een vrij groot bestand is (rond de 100000KB) kan het even duren om hem te downloaden, maar hij is ook helemaal compleet. Veel succes met het instaleren, als je nog een klein mapje nodig hebt kan je het altijd zeggen :Y.

Models.zip

Link to comment
Delen op andere websites

ok nu word ik er gek van hij doet het nog niet aan welke map ligt het meestal???

ik denk de hele map data want je hebaleen die maps gestuurd of mischien aan de mss map of text ofzo plies iemand help me :bonk::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ok nu word ik er gek van hij doet het nog niet aan welke map ligt het meestal???

ik denk de hele map data want je hebaleen die maps gestuurd of mischien aan de mss map of text ofzo plies iemand help me :bonk::bonk:

Zo kunnen we wel blijven doorgaan, waarom verwijder je niet alles zodat je hem daarna opnieuw kan instaleren? Dat lijkt me veel handiger. Als hij het dan niet doet ligt het aan spel, niet dat er een paar mapjes missen. In dat geval kan je iemand erbij halen die er verstand van heeft, maar de goedkoopste optie lijkt me gewoon een nieuwe versie halen. Ik zag ze laatst voor 10 euro bij de Intertoys liggen, misschien willen je ouders dat wel betalen omdat je broertje je spel kapot heeft gemaakt. Anders kan je hem zelf ook betalen, ook heb je nog zo weinig geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...