Dx11 Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Mischien had je dan toch gewoon beter in de winkel kunnen kopen Moet je eens terug gaan naar die gast die je het verkocht heeft ookal gedaan, maar die zegt je moet het bonnetje wel hebben... Reageren
Sdajafol Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik heb een beetje gevolgd hoe dat met je moeder zit, en dit is dus nogal balen, ik weet niet hoe het nu tussen jullie zit maar je zou kunnen proberen om toch nog even contact met haar op te nemen voor het bonnetje, anders zou ik het ook niet weten Reageren
Beany Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik heb ook een LG chocolate. Maar bij mij valt het wel mee met de vingerafdrukken. In het begin gebruikte ik het borsteltje steeds, maar nu niet meer. Hij blijft meestal vanzelf schoon. Het vetste vind ik het Touch syseem. Velen zeggen dat het onhandig is maar ik vind het alleen maar leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.