~Lance Vance Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Als je in een auto zit en je beweegt je muis kun je de camera bewegen, maar hoe stel je dit in voor vliegtuigen? Het kan wel en ik heb het ooit geweten maar ben het vergeten Reageren
BaasB Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Als je in een auto zit en je beweegt je muis kun je de camera bewegen, maar hoe stel je dit in voor vliegtuigen?Het kan wel en ik heb het ooit geweten maar ben het vergeten Ik zal even wat screens voor je maken van hoe je dat in kan stellen, momentje. EDIT: Je klikt op options. Dat kan als je in het Main Menu (= hoofdmenu) ben, maar ook als je in het Pauze Menu (= pauze menu) bent. Plaatje: (klikken om het plaatje op ware grootte te bekijken) Klik dan op controller setup. Plaatje: (klikken om het plaatje op ware grootte te bekijken) Klik nu op mouse settings. Plaatje: (klikken om het plaatje op ware grootte te bekijken) Nu zie je een scherm met de muis instellingen. Bij jou staat 'fly with mouse' waarschijnlijk op 'on'. Dit betekent, dat je vliegtuig in de richting vliegt waar jij je muis naartoe beweegt. Als je dit aan hebt staan, kun je dus niet met de muis de camera bewegen. Daarom zet je 'fly with mouse' op 'off'. Dit doe je gewoon door op 'fly with mouse' te klikken. Plaatje: Nu kun je gewoon met de muis de camera bewegen terwijl je in een vliegtuig zit. Succes ermee. Bewerkt: 4 december 2006 door BaasB Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Foutje BaasB..... Als je 'Fly with mouse' aan hebt staan dan kan het wel gewoon. Gewoon de rechtermuisknop indrukken en dan je muis bewegen Bewerkt: 5 december 2006 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.