The Detonator Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Als je huis kapot is gemaakt, hoe kan je hem dan weer heel maken? Als er alleen een onderwerp over is mijn excuses! Reageren
Die-hard Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Als je huis kapot is gemaakt, hoe kan je hem dan weer heel maken? Als er alleen een onderwerp over is mijn excuses! Ik denk dat je empire building bedoeld. Je gaat naar het betreffende gebouw, en gaat er naar binnen. Je stapt in de roze marker bij het blauwe prikbord, en drukt op pijltje naar boven. Dan kan je het herstellen. Reageren
Donald Love Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Oke dus zo moet dat Reageren
circo Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 of ga jnaar de lokale gamma dn koop een hamer en hout en spijkers en maak hem maar weer heel:D nee met empire buildings moet je er naartoe gaan en dan dit:D en gaat er naar binnen. Je stapt in de roze marker bij het blauwe prikbord, en drukt op pijltje naar boven. Dan kan je het herstellen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 of ga jnaar de lokale gamma dn koop een hamer en hout en spijkers en maak hem maar weer heel:D nee met empire buildings moet je er naartoe gaan en dan dit:D en gaat er naar binnen. Je stapt in de roze marker bij het blauwe prikbord, en drukt op pijltje naar boven. Dan kan je het herstellen. Dit is al gezegd. Je heb het gekopieerd en geplakt en een onzinnig verhaaltje er om heen gemaakt. Reageren
M4X Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Je hoeft je gebouwen niet altijd te repareren. Je kan het beste even op de map kijken (Start>Map). Naast elke Empire Building zie je een rood metertje staan. Dit geeft de health (leven) van je building aan. Een building kan 2 aanvallen overleven. Als hij de rode health meter ongeveer driekwart leeg is is het pas nodig om je gebouw te repareren, want dan loop je risico dat je hem kwijt bent bij de volgende gang aanval. Als je zelf heel lang geen gebouwen aanvalt, dan worden de jouwe ook niet aangevallen dus dan is het ook niet nodig. Wil je hem nou toch repareren, loop dan in het gebouw naar het prikbord en ga in de roze marker staan en druk op de up toets. Repareren kost meestal $500 of $1000. Reageren
The Detonator Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 ja maar bij mij sta dat er niet als ik dat roze kringetje bij het prik boord inloop. Bij mij kom gelijk dat menu Reageren
M4X Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 ja maar bij mij sta dat er niet als ik dat roze kringetje bij het prik boord inloop.Bij mij kom gelijk dat menu Welk menu? Als het het menu is van businessen kiezen, dan kan je natuurlijk gewoon een andere business kiezen. Deze is dan repareerd en omgezet tot een andere businnes in een paar minuten. Het kan niet zijn dat je helemaal niet bij het menu komt, dit kan alleen bij 1 prostitution gebouw, hier moet je eerst een hoofdmissie in voltooien voordat je deze kan verbouwen. Als je hem nou toch wil repareren dan weet ik het ook niet, want het is gewoon een irritante fout in het spel dat je niet eerst de optie tot repareren krijgt. Maar ik zou gewoon een andere businnes kiezen, en dan weer bij een andere building ook een andere businnes kiezen zodat je een beetje van alles hebt, en niet alles van 1 businnes krijgt. Reageren
woutde7 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 van een empire building is die health meter helemaal leeg en dan staat hij te koop maar ik kan hem niet meer terug kopen Reageren
M4X Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 van een empire building is die health meter helemaal leeg en dan staat hij te koop maar ik kan hem niet meer terug kopen Ik weet niet of dit normaal is, omdat dit mij nog nooit overkomen is. Als je al ver in het spel bent en alle 30 empire buildings hebt veroverd is dit erg vervelend, omdat het dan nog lang kan duren voordat iemand hem koopt. Anders kan je een empire building aanvallen, hierdoor wordt deze gang wat agressiefer en zullen ze je meer aanvallen, maar waarschijnlijk ook de empire building kopen die je hebt verloren. Dan kan je hem natuurlijk terug veroveren. Dit allemaal kan alleen als het geen bug ofzo is, anders zou ik even gaan rondlopen en daarna terugkomen. Loop goed om het gebouw heen en dan krijg je vast wel de melding boven in beeld: ''press the up button to buy this empire site''. En dan heb je hem weer terug na de up-toets gedrukt te hebben Reageren
cheetha Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) [en bij erge schade $1500 Bewerkt: 25 december 2007 door cheetha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.