hoho Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Hallo, de missie Cesar Vialpando lukt gewoon niet bij mij. Ik heb het TIG keer geprobeerd. Dus kunnen jullie die missie voor mij doen. Ik wil niet dat er gecheat wordt en ook geen mods woren gebruikt want dat doe ik zelf ook niet. GTASAsf2.zip
Dutchy3010 Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Hallo, de missie Cesar Vialpando lukt gewoon niet bij mij. Ik heb het TIG keer geprobeerd.Dus kunnen jullie die missie voor mij doen. Ik wil niet dat er gecheat wordt en ook geen mods woren gebruikt want dat doe ik zelf ook niet. Doe ik! Cesar Vialpando - Mission Passed! Uiteraard geen cheats of mods gebruikt. Savegame vind je in de bijlage . GTASAsf8.b Bewerkt: 4 december 2006 door Dutchy3010
Clowntje_93 Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Nee dat doe ik! >>> Door GTA-Sheep: Doe niet zo raar. We hebben in de verschillende save-game aanvragen al heel lang de regel dat de eerste die reageert ook de save-game mag doen. Tenzij diegene later aangeeft dat een ander hem mag doen is Dutchy in dit geval de eerste (en ongetwijfeld al bezig de aanvraag te voltooien op dit moment). Volgende keer beter gewoon <<< Oke maar ik ben altijd te laat.. >>> Door GTA-Sheep: Join the club...ik ook altijd <<< Bewerkt: 4 december 2006 door GTA-Sheep
Recommended Posts