orange123 Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Eej iedereen, Ik heb een vraag, hoe komen julie allemaal aan die mooie renders? Wie wil me wat sites geven? En oja, stel je hebt je signature af hoe moet je hem dan converteren tot jpg? Ik heb namelijk me sig al af maar ik kan hem niet als jpg uit photoshop krijgen. Wie kan me helpen? thx orange123 Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Voor de renders: Daar zijn een heleboel sites voor, één daarvan is http://www.gamerenders.com/. Deze is speciaal voor Characters uit verschillende spellen. Verder kan googlezoeken ook helpen Voor JPG: Allereerst maak je een leuke sig (let niet op deze ): Ga dan naar betand/file > opslaan als/Save As Dan kies je je locatie, naam en extensie, deze moet dus JPG of JPEG zijn Daarna kun je nog wat JPEG-opties kiezen, klik op OK en klaar Bewerkt: 4 december 2006 door Bassiej26 Reageren
orange123 Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Het lukt noch niet, hij geeft geen jpg aan. Hoe komt dat? ik heb wel de trial versie, mischien komt het daardoor? Help me aub thx orange123 Edit: Hij geeft alleen maar Photoshop, Cineon, Large Document Format, Photoshop PDF, Photoshop RAW, PNG en TIFF aan. Ligt dit aan de instellingen of aan iets anders? Please help!! Bewerkt: 5 december 2006 door orange123 Reageren
Arjen Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Ga naar Image - Mode - RGB Mode. Dan weer Save As. Reageren
orange123 Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Daar staat hij al op Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Ik heb zo'n vermoede dat je een GIF-bestand probeert op te slaan als JPEG. Heb je dit al geprobeerd? File> Save for Web en dan volgens deze wijze naar JPEG file gaan. Zie screen: Als dit niet werkt, dan kun je je bestand ook opslaan als PNG en daarna weer openen en dan opslaan als JPEG, volgens mij kan dat werken. Ps: dit soort vragen voortaan in Photoshop Helpdesk vragen svp. Reageren
Ferre Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Mijn eigen render pack. Niet super qua keuze, maar ze zijn gerenderd met veel geduld en liefde. Ze zijn van hoge kwaliteit. Preview: Download: http://ferre.jarnoveuger.nl/stuff/24Renders-byFerre.rar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.