Jump to content

GTA 4 50 of 60 Hz


haha

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Insanity Prawn Boy

    8

  • haha

    7

  • Boris H.

    5

  • Piet-Herr

    5

Hoi Haha (leuke naam hoor :bonk: ) . Ik zal het niet weten .Vooral omdat er nog niks over bekend is :cya:

Waarom antwoord je dan invredesnaam? Als je het toch niet weet antwoord dan niet.

Ik het ligt volgens my aan wat voor TV je gebruikt of het een HD TV is of een normale TV, en natuurlijk de console die je gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het wel... :Y De launch en tweede generatie games van de Xbox 360 waren allemaal rond de 50 hertz, met als uitzondering (onder andere) Saints Row, die jij al noemt. GTA IV komt uit als de de Xbox 360 3 jaar en de Playstation 3 2 jaar oud zijn ondersteuen vrijwel alle games 50 hertz of meer (60 bijvoorbeeld :D ).

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Haha (leuke naam hoor :bonk: ) . Ik zal het niet weten .Vooral omdat er nog niks over bekend is :cya:

Waarom antwoord je dan invredesnaam? Als je het toch niet weet antwoord dan niet.

Ik het ligt volgens my aan wat voor TV je gebruikt of het een HD TV is of een normale TV, en natuurlijk de console die je gebruikt.

Hoe jij het ervaart hangt inderdaad af van de tv die je hebt, maar het antwoord op het topic heeft niets te maken met de tv die je hebt. Ieder spel heeft namelijk een bepaalde limiet, zo ondersteunen de meeste Xbox 360-games maximaal 720p. Hier kun je natuurlijk alleen van profiteren met een tv met een minimale resolutie van 1366x768 en progressive scan, maar als je een tv hebt die nog meer aankan, wordt het beeld er niet meer mooier op. De limiet van de game ligt immers onder wat de tv aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een best wel oude T.V. van philips, dus geen HDTV.

Maar kan ik dan nog wel GTA IV spelen of moet het op een HDTV?

Want je kon de PS3 toch op alle TV's aansluiten.

Alleen heb je op oudere T.V.'s een slechtere beeldkwaliteit?

Mij maakt de beelkwaliteit niet uit als ik maar GTA IV kan spelen.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een best wel oude T.V. van philips, dus geen HDTV.

Maar kan ik dan nog wel GTA IV spelen of moet het op een HDTV?

Want je kon de PS3 toch op alle TV's aansluiten.

Alleen heb je op oudere T.V.'s een slechtere beeldkwaliteit?

Mij maakt de beelkwaliteit niet uit als ik maar GTA IV kan spelen.

Boris H.

Je kunt alle games op iedere TV spelen zolang je de console op de TV aan kan sluiten. Het ziet er op een normale TV weliswaar minder mooi uit dan op een HDTV, maar het kan gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt alle games op iedere TV spelen zolang je de console op de TV aan kan sluiten. Het ziet er op een normale TV weliswaar minder mooi uit dan op een HDTV, maar het kan gewoon.

Maar als de game alleen 60 Hz of hoger ondersteunt kan je hem waarschijnelijk niet op zo'n oude tv afspelen. Dat is denkt ik wat ihj bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je al verplicht bent om een dure HD TV te kopen om bepaalde games te spelen,waar zijn we dan bezig.

Dit zijn altijd weer leuke grapjes om de consument geld uit de zak te kloppen net als toen ze de mensen wijs maakten dat iedereen dolby 5.1 of 7.1 moest hebben. En hoeveel oren hebben we? juist.

De elektronica industrie verzind altijd weer nieuwe dingen om geld aan te verdienen, en de goed gelovige consument die schaffen die zinlose spullen maar aan.

Ik,en vele gta spelers zijn maar arme scholieren of studenten die geen geld hebben voor dure TV's, dus als de X-box 360 alleen maar op dure TV's kan,lopen die fabrikanten wel heel veel geld mis omdat de meeste games worden gespeeld door scholieren en studenten.

Bewerkt: door DJ Vincento
Link to comment
Delen op andere websites

Als je al verplicht bent om een dure HD TV te kopen om bepaalde games te spelen,waar zijn we dan bezig.

Dit zijn altijd weer leuke grapjes om de consument geld uit de zak te kloppen net als toen ze de mensen wijs maakten dat iedereen dolby 5.1 of 7.1 moest hebben. En hoeveel oren hebben we? juist.

De elektronica industrie verzind altijd weer nieuwe dingen om geld aan te verdienen, en de goed gelovige consument die schaffen die zinlose spullen maar aan.

Ik vind het te ver gaan om te zeggen dat HDTV's zinloos zijn. De één vindt mooie beelden belangrijker dan de ander, maar je ziet duidelijk verschil tussen HDTV's en gewone TV's.

Natuurlijk moet het niet zo zijn dat je een HDTV móet hebben om te kunnen gamen, maar zo ver zijn we nog lang niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...