Jump to content

GTA 4 50 of 60 Hz


haha

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Insanity Prawn Boy

    8

  • haha

    7

  • Boris H.

    5

  • Piet-Herr

    5

Volgens mij is GTA IV wel speelbaar op 50 Hz.

Dat is wel zeker anders zou niemand hier kunnen game. :{

Zelfs de beeldbuis die ik drie jaar geleden voor 200 euro heb gekocht ondersteunt 60 Hz, dus zo'n probleem zal het niet zijn, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is GTA IV wel speelbaar op 50 Hz.

Dat is wel zeker anders zou niemand hier kunnen game. :{

Zelfs de beeldbuis die ik drie jaar geleden voor 200 euro heb gekocht ondersteunt 60 Hz, dus zo'n probleem zal het niet zijn, denk ik.

Hoe kan dat dan? Ik heb vorige maand een breedbeeldtv van 70 cm voor 200 euro gekocht, en die ondersteunt het niet. Als ik er spellen van 60 hz op speel dan zie je alles zwart-wit.

Link to comment
Delen op andere websites

tja, da's raar! (een nieuwe tv???) ik heb voor ca. 140 euro een 55cm tv gekocht, en die ondersteunt 60hz zonder problemen! (mischien kan die nog hoger???)

anyway, ik denk toch dat je je tv mischien ff moet laten nakijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Even mijn mening : Freaks ! :puh:

Dit is niet waar! Mensen met een 50 hertz t.v. kunnen zich toch zorgen maken of ze geen nieuwe t.v. nodig hebben?

Ik maak me er wel zorgen over, ik ben zelfs al aan het kijken naar een nieuwe t.v.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb je geen nieuwe tv nodig! Microsoft en Sony hebben allebij beloofd dat hun consoles ook op verouderde tv's zullen werken, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken. En trouwens: als je een normale 50hz LCD/plasma tv hebt, hoef je je echt geen zorgen te maken.

EDIT: als jullie het over 50hz hebben, hebben jullie het dan over wat het echt betekent, of over een beeldbuis tv?

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb je geen nieuwe tv nodig! Microsoft en Sony hebben allebij beloofd dat hun consoles ook op verouderde tv's zullen werken, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken. En trouwens: als je een normale 50hz LCD/plasma tv hebt, hoef je je echt geen zorgen te maken.

EDIT: als jullie het over 50hz hebben, hebben jullie het dan over wat het echt betekent, of over een beeldbuis tv?

Saints Row werkt toch ook niet op een 50 Hz tv. :ch: . We hebben het dan over een beeldbuis tv.

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row werkt toch ook niet op een 50 Hz tv. :ch: . We hebben het dan over een beeldbuis tv.
Werk Saints Row alleen maar op een HDTV?! Als dat al waar is, vind ik dat echt vreselijk lullig.

60 Hz is geen unicum voor HDTV, normale TV's kunnen ook 60 Hz ondersteunen. Zelfs mijn TV kan 60 Hz aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...