CJ@SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 screens nemen met een ps2 ? Mjaa... dat is inderdaad het meest droge ooi t :lol: Maarja, webcams of digi cams werken ook.. *Al heb je programmaatjes ervoor* maarja, moeilijk doen terwijl het makkelijk kan Daar is Hardware voor :rolleyes: Enig idee waar en hoeveel dat gaat kosten? K neem aan dat het over de 30 euro zit? En dus voor de meeste al boven hun budget... Zeker boven de €200,- ik denk zelfs boven de €400,- Laat dan maar zitten... Zo Duur! Alleen voor zo'n plaatje van de PS2 Als hij 30€ kost had ik m als nog niet gekocht (Niet nodig) FF Ontopic, ik heb die wagen achter die Tune Garage genomen van Angel WHeels of zo iets, daar achter zit zo'n vette wagen, die moet je echt gaan Tunen! die car is opslot :o Reageren
CJ@SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 vanavond ga ik low riders tunen en via tv kaart pics maken, dat word mooi jammer dat ik nog geen superlid ben kan nog niet screens zo plaatsen *hint*hint* :lol: hoe kan je via een tv kaart foto's make ? Reageren
DenTheMen Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) Slamvan kan je vinden achter de sexshop in los santos Kom op mensen ik wil vette screens zien jammer dat alleen super leden screens kunnen plaatsen. Trouwens kan je de Hotknife ergens tunen? Bewerkt: 6 december 2004 door DenTheMen Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 nee , want de Hotknive ziet er al een beetje getuned uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.