woutde7 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 heey iedereen waar is de air ambulance en de armadillo te vinden?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) heey iedereenwaar is de air ambulance en de armadillo te vinden?? De Air Ambulance bevind zich aan de achterzijde van een Ziekenhuis. Ik heb even een kaartje voor je gemaakt waarop te zien is welk Ziekenhuis een Air Ambulance huist. De enige vindplaats voor de Armadillo is bij de brandweerkazerne in Downtown, tegenover het Vice City Police Department. De Armadillo is achter de kazerne te vinden, op het plein. Bewerkt: 5 december 2006 door Advancegta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutde7 Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 bedankt maar komt de armadillo na een missie want hij staat er niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 bedankt maar komt de armadillo na een missie want hij staat er niet Soms staat hij er inderdaad niet, dit is best vervelend. Wat ik dan doe is als ik met de helikopter ben nog even een rondje vliegen (om het ziekenhuis en de brandweer kazerne heen), en als ik met de auto ben rijd ik hier omheen. Als hij er dan nog niet staat kan je dit herhalen of een andere keer terug komen. Dit heeft geen duidelijke reden en het is erg vervelend, maar het is niet anders. Ik heb nog even een kaartje gemaakt waar hij exact op staat. Je moet 5 missies doen met de Armadillo, maar als je niet te veel schade op loopt (hij gaat snel kapot), moet dit geen probleem zijn. Hieronder het kaartje: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutde7 Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 bedankt maar op het vliegveld staan ook nooit helikopters Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 Hier waren al meerdere topic's over. Gebruik voortaan de zoekfunctie. Dan had je deze resultaten gevonden. Topic gesloten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts