Jump to content

Sigie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je zal wel slechte ervaring hebben gehad met het laten raten van je sigs omdat "Kritiek geven is niet Afkraken" op je sig te zet. Ik neem aan dat het zo hoort en niet een 'Showroom' toevoeging is, aangezien het exact hetzelfde in je daadwerkelijk sig staat. Om eerlijk te zijn vind ik dat jammer dat het er staat als rater.

Afgezien van de tekst vind je creatie er zeer netjes uitzien. Ik heb geen idee hoe je het hebt gedaan maar het is wel oogstrelend. Kleurgebruik vind ik bij de bovenste beter dan in de onderste, het paarse in de laatste is ietwat te overheersend, waar het witte in de eerste een rustgevende werking heeft als je het zo vergelijkt.

Links is het wat minder vullend, ik snap wel dat je er een tekst hebt neergezet. Het lettertype is opvallend aanwezig, past in principe goed bij de boodschap die jij met de boodschap wil overbrengen. Echter, misschien leid het net wat teveel af van die effecten aan de rechterkant.

Nog even over de grootte ervan, naar eigen smaak vind ik je sig net een klein stukje te klein. Het valt niet echt op zoals het misschien zou moeten, aangezien je toch wat wil bereiken met je sig.

Samenvattend is het jammer dat die tekst er op die manier staat, mijns inziens. Ik geef je daarom een 7.5.

Edit: Ik heb geen zin om er nog een post over te schrijven, maar als ik een signature rate dan gaat dat over het geheel dat ik zie, dus ook de tekst die jij erin zet of de render die jij gebruikt. Als ik vind dat het er niet uit ziet of dat de tekst mij niet bevalt, heeft dat vrijwel zeker invloed over hoe ik over een sig denk. Ik rate zoals ik denk dat ik het goed doe en ga niet iemand anders manier kopieëren. Dat kan je van mij accepteren of niet, daar heb ik eigenlijk lak aan. Jij vraagt om comment/rate wanneer je hier post, dus ik geef die van mij op de manier die mij zint.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit toegevoegd omdat er vaak mensen zijn die niet tegen kritiek kunnen die mensen geven.

Daarom. :puh:

Tekst is goed genoeg, overbodige effecten maken een sig lelijk.

@Preddy een sig raten gaat niet om wat voor tekst er instaan en wat de bedoeling er achter zit, het gaat hier om of de signature goed is, of niet, niet om de tekst die er in staat of de render.

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:
Ik heb dit toegevoegd omdat er vaak mensen zijn die niet tegen kritiek kunnen die mensen geven.

Daarom. :puh:

Tekst is goed genoeg, overbodige effecten maken een sig lelijk.

@Preddy een sig raten gaat niet om wat voor tekst er instaan en wat de bedoeling er achter zit, het gaat hier om of de signature goed is, of niet, niet om de tekst die er in staat of de render.

Tekst maakt naar mijn weten/mening wel degelijk uit in een design/signature. Tekst moet natuurlijk wel passen bij het gemaakte design/signature. Is dit afschuwelijk lelijk dan is het geen wonder dat iemand daar wat negatief op reageert. Het is de bedoeling dat als iemand tekst toevoegt aan iets wat hij/zij gemaakt heeft, dat het er bij past en dat het in het geheel mooi oogt. Zodra ik in mijn signature een stukje tekst "msn is te leuk" zet, terwijl de signature over een spel gaat BV The Hulk dan slaat dat natuurlijk werkelijk nergens op en vind men dat raar en niet passend. Je zegt "het gaat hier om of de signature goed is, of niet, niet om de tekst die er in staat of de render." Tekst en render zit in een signature, dit hoort dan allemaal bij het rateproces. Je zou anders beter de tekst "Kritiek geven is niet Afkraken" buiten je signature moeten posten.

Signature 1:

Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt erg mooi, past goed bij elkaar. De compositie van de abstract effecten die je hebt gebruikt vind ik iets minder. Sommige abstract effecten had ik namelijk liever iets anders gezien. Ik zou de abstractheid rechtsonder iets meer vloeiender willen zien, nu is het zo wittig. Over de tekst ben ik duidelijk genoeg oer geweest denk ik. Ik vind de zin van de tekst niet echt passend, ook qua stijl niet echt. Ik had liever iets doorzichtigs gezien. 7/10

Signature 2:

Deze kleuren springen er wat mij betreft veel meer uit. Abstracten effecten krijg je nu nog beter te zien, wat ik persoonlijk dus veel beter vind. Het loopt erg mooi over naar het donkere gedeelte, die laatste effecten daar zijn dan, vind ik, ook de mooiste. Keep up! 7,6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...