Jump to content

Welke missies vinden jullie het leukste ?

DenkaanHenk

Recommended Posts

Er zijn heel wat verschillende missies.

O.a de leger missies,trailerpark missies,prawn island missies,starfish island missies.

Maar welke missies vind jij nou het leukste om te doen ?

Ik vind de trailerpark missies het leukste om te doen.

Die missies zijn een combinatie van schieten ruiten en spullen vernielen auto's jatten granaten gooien met bedrijven werken.

Alleen het verhaal ervan vind ik wat minder.

Delen op andere websites

Nou... die van Mendez zijn ook wel leuk, maar die van Diaz gaan toch voor. Ze zijn aardig pittig maar ook weer niet te moeilijk en aardig wat schiet werk zoals 'Unfriendly Competition'. En die laatste missie van Diaz vind ik ook heel erg leuk.

Bewerkt: door justinW
Delen op andere websites

Ik vind missies zoals ''Jive Drive'' heel leuk van Lance Vance best wel leuke missies dat je samen met een partner van je werkt of je broer zal ik het maar zo zeggen best wel spannende missies en ''From Zero To Hero'' die vond ik ook wel een mooie missie met twee van die vrachtwagens en dan op weg naar de 2de stad en ondertussen komt er een hunter en die probeert je neer te krijgen (MAAR DAS EM MOOI NIET GELUKT:P ) ''Turn on, Turn in, Bug out'' ook weer zo'n leuke missie met een heli rond vliegen en bewijs vernietigen en als laatste wordt het een beetje moeilijk dan krijg je FBI volgens mij achter je aan en dat is best wel lastig om eraan te ontsnappen want ze blijfen maar botsen en botsen dat zijn wel van die missies die ik wel leuk vindt.

En ik vind de missies van Mendez Brothers heel leuk maar ook best wel lastig af en toe hoor zoals ''Unfriendly Competition'' phoe das best een lastige hoor met al die meiden die je proberen neer te halen.. heb je ze eindelijk neer moet je nog achter de ''Drugs Dealer'' aan maarja je weet dat ik wel van die missies hou van die lange en veel schieten.

Delen op andere websites

ik ehb inderdaad byzonder lang vast gezeten bij unfriendly competition maar ik vond de missies van mendez brothers een betje eentonig

wat ik wel rappig vond bij de ene persoon waar ej missies voor meot doen heb je meer scheiten bijvoorbeeld en bji de ander weer eer achtervolgen

ik vond nog steeds de missies van de filmstudio tof reni

Delen op andere websites

Die Quad Bike race heb ik al gehaald het is best simpel.

Je moet gewoon aan de kant blijven en met het Joystikkie de hele tijd omhoog indrukken dat Vic gaat leunen op de Quad Bike dan gaat je sneller alleen bij die grote heuvel moet je oppassen doe daar rustig aan.

Delen op andere websites

Die Quad Bike race heb ik al gehaald het is best simpel.

Je moet gewoon aan de kant blijven en met het Joystikkie de hele tijd omhoog indrukken dat Vic gaat leunen op de Quad Bike dan gaat je sneller alleen bij die grote heuvel moet je oppassen doe daar rustig aan.

Jah, ik heb hem ook gehaald. Maar ik vind het sturen van de quad zeer erritant. Hij maakt namelijk niet echt scherpen bochten. Tenzij je stil staat en dan optrekt in een bocht. En als je eraan gewend bent dat hij geen bochten maakt. Dan maakt hij opeens een te scherpe bocht...

Dit is allemaal mijn mening!

Delen op andere websites

Jah, ik heb hem ook gehaald. Maar ik vind het sturen van de quad zeer erritant. Hij maakt namelijk niet echt scherpen bochten. Tenzij je stil staat en dan optrekt in een bocht. En als je eraan gewend bent dat hij geen bochten maakt. Dan maakt hij opeens een te scherpe bocht...

Dit is allemaal mijn mening!

Dit is omdat je grote gedeeltes over de normale weg moet, op het zand rijd hij erg lekker. Kijk naar de missie Unfriendly Competition, van de Mendez Brothers. Hier moet je een achtervolging over het strand inzetten, en hier rijd hij echt lekker. Ook bij de time trials vind ik hem goed rijden.

De leukste missies die ik tot nu toe gedaan heb vind ik From Zero To Hero van Lance Vance, en de zijmissie Crash (met een bus zoveel mogelijk chaos veroorzaken). Ik vind alle missie eigenlijk goed en leuk, dit is een grote verbetering ten opzichte van Liberty City Stories.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...