M4X Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 Mensen help! ik kom er maar niet uit bij Unfriendly Competition kan iemand me tips geven ik ga telkens dood bij dat laatste stukje dat ik hem van de quid moet afknallen Dit is ook best moeilijk. Als ik jouw was zou ik eerst even naar de Ammu-Nation gaan, zodat je volle armor en een sterk wapen hebt. Als je steeds dood gaat zou ik proberen Air Rescue en Vigilante te doen, zodat je wat extra health hebt. Je zegt dat je bij het laatste stukje dood gaat, dus ik neem aan dat de babes in het zwembad afknallen geen probleem is. Zorg dat je een machine geweer bij je hebt, zodat je op je quad rijdend kan schieten, dit is altijd handig. Als je slecht bent in het besturen van de quad, kan je het best even hierop gaan oefenen door de Quad Time Trials te doen, deze vind je op het stuntparkour op het noorden van Mainland. Dus blijf op je quad zitten en schiet met je machinegeweer, en oefen even op de besturing van de quad, dan moet het lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 Ik vind de missies van Lance wel vers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 Unfriendly Competition is inderdaad lastig ja hoewel ik hem in één keer hebt gehaald. Ga eerst naar de Ammu-Nation en koop een volle body armor en zorg voor volle healt dit doe je bijvoorbeeld om er één te pakken bij je save house of bij de fontein voor het huis van The Mendez Brothers. En koop krachtige wapens ik zou een M4 kopen voor al die hoeren mee af te schieten en een MP5 kopen om rijdend te schieten vanaf je Quad Bike. Jou probleem is dus het achtervolgen en vermoorden van die Drugsdealer. Schiet dus vol vanaf de Quad Bike met je MP5 op de hoer en op de Drugsdealer als ze dood zijn heb je de missie gehaald. Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Ik heb nog niet zo veel missies gedaan (maar 15, ik heb hem pas 2 dagen), maar ik vond die van die driveby met phil wel tot nu toe de leukste -->deze missie bedoel ik (klikken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Van Lance Vance vindt ik tot nu toe het leukste eigenlijk allemaal wel maar Jive Drive vind ik echt een leuke een en van de Mendez Brothers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Van Ricardo Diaz vind ik ook best wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-JoeY Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Ik denk dat ik die van Diaz wel vet vin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Ik vind Last Stand echt een hele leuke top missie maar nu ik alle storyline missies heb gehaald vind ik echt een heel wat leuk zoals die van Lance Vance ''Light my Pyre'' man die was echt heel wat lekker geschiet en wat dacht je van ''In The Air Tonight'' ja hoor mensen echt toffe missies en de laatste van Ricardo Diaz vind ik echt super Ricardo Diaz en Lance Vance hebben hele leuke missies in huis oja ik vergeet het bijna Reni Wassulmaier, die stunts echt top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Ik vind zoals vele hier de missies van Diaz de leukste om te doen, en ook een paar van Lance. Soms zijn die wel moeilijk, maar ze zijn gewoon leuk dat je het niet beu word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.