kees1991 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 hallo. ik zoek een gratis online spel. een spel wat gratis en legal op internet te daunloden is. een spel wat lijkt op bf2 en warrock. liver niet iets uit de 2e weereld oorlog maar liever iets van nu. weet je er een seg het dan ff Reageren
SamShine Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Niet uit de 2e wereldoorlog... Dat word lastig . Opties zijn natuurlijk Wolfenstein (2e wereldoorlog , ik geef hem je toch maar... ) en America's Army. Meer weet ik er niet . Reageren
Thabit Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Myth War Myth War is een gratis te downloaden spelletje, ongeveer net zoiets als World of Warcraft alleen dan wat nepper. Reageren
erterer0 Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Silkroad Erg leuk spel, de servers zitten wel altijd vol dus heb geduld met connecten Reageren
Follow Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Halo Custom Edition Met downloadbare levels en lekker veel levels rond 8 uur 's anvond tot 8 uur 's morgens. Reageren
erterer0 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) Moet je daarvoor de originele Halo hebben? Heb ik wel maar internet bij halo doet het niet... Maar die maps zijn nogal idioot, halo en lambourgini`s en halo gaan echt niet samen... Net als knex auto`s... Bewerkt: 10 december 2006 door erterer0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.