Steel Dogg Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 GSM Sony Ericsson K300i MP3 Speler : Sony Ericsson K300i Pocket Spelcomputer : Nintendo DS Lite Rekenmachine : Sony Ericsson K300i Prulletje : Een zakmes Overig : Een sleutelhanger Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 GSM: LG chocolate MP3 Speler: Ook me LG chocolate Pocket Spelcomputer: GBA SP Rekenmachine: Zon casio ding Prulletje: Zakmes Overig: Digitale camera Reageren
Beany Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) GSM: LG Chocolate MP3 Speler: - (die zit in m'n Chocolate) Pocket Spelcomputer: Nintendo DS Light Rekenmachine: Casio .. en dan nog iets ... Prulletje: Pen die een kikkergeluid geeft als je er mee schrijft. Overig: - (Geen idee) EDIT: Lol.. Er staat nu Nintendo DS light, maar moet Lite zijn ! Bewerkt: 24 januari 2007 door Beany Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 GSM: Motorola C350 MP3 Speler: SupportPlus 256Mb Pocket Spelcomputer: PSP, Game boy, Game boy Color Rekenmachine: Casio Graph 35+ Prulletje: Pen met lampje erin Overig: () Reageren
Proximitus Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Prulletje: Verrekijker in een pen Vet hoe goed doet ie het? En hoe kom je eraan lijkt me wel leuk voor als je je verveeld in de les, gewoon naar mensenkijken Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) GSM: Siemens C72 MP3 speler: Lenco-512MB Pocket spelcomputer: Playstation portable GameBoy Advance SP Rekenmachine: Eentje van een school die ik kreeg bij opendag Prulletje: Zo'n gaar afluister radiootje waar je amper wat van kan horen Overig: Packard Bell PC (jaja het is gewoon m'n eigen PC) Bewerkt: 1 februari 2007 door The GamerII Reageren
TheGuardian Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Mijn gadgets GSM: Siemens A62 MP3 Speler: Sansa e260 Mp3 Player Pocket Spelcomputer: Nee Rekenmachine: Texas Instruments TI-30X Prulletje: Sleutelhanger Overige: Ken juiste naam niet, iets met IBM Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 GSM: Niet. MP3 Speler: Uw... iets van Sony. Pocket Spelcomputer: Nintendo DS Rekenmachine: Zou het niet weten, die ligt op school Prulletje: Eh.... het prulletje in mijn prullenbak? Overig: Een zaklampje. Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Edit lijstje: Mijn gadgets zijn: GSM: Sony Ericsson, die ik nu tevens gebruik als MP3 met 2 gb kaartje Pocket Spelcomputer: Nintendo DS Lite Rekenmachine: Casio FX 82 Prulletje: Mini plastic wereldbol, een grote wereldbol als lamp en een zwarte stift. Overig: Pc ''A Open'' een grote kast , kleine tv. Bewerkt: 10 maart 2007 door Global Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Ik heb een Gameboy Pocket, die is wel oud! Ik heb een GSM: Samsung X600 plaatje Een Mp3-speler. En eum dat is het zowat denk ik. Binnenkort ga ik mij wel een PSP kopen. Reageren
Woetsha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 GSM:/ MP3 Speler: SamSung Pocket Spelcomputer: PSP Rekenmachine: Casio ''College D'' Prulletje:/ Overig:/ Reageren
Vinewood Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 GSM: Nokia 6070 MP3 Speler: Ipod Nano Video Pocket Spelcomputer: Playstation 2 Rekenmachine: Casio fx-82MS Prulletje: Pen met fel blauw lichtje Overig: Voice Changer 4.0 Diamond , Voor de pc Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 GSM: Samsung X660v MP3 Speler: iPod Nano 2GB (wit) Pocket Spelcomputer: GBA SP Rekenmachine: TI-84+ Prulletje:Lampje voor aan je sleutelbos Overig: Inklapbare boxjes voor mijn iPod (en binnenkort een eigen Windows Vista PC) Nuke[NL] Reageren
jef slef10 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 gsm: siemens mp3:samsung yp-k3j laatste nieuwe €130 voor 1 gig Pocket Spelcomputer:alle gameboys + de ds+ psp Rekenmachine:casio Prulletje: eigen voodoo pc voor wie niet weet wat dit is het is een pc met 15 gig ram en 5.6 ghz egt zalig game pc enkel heb ike r een nieuwe water instalatie voor moete plaatse voor de koeling Overig:ik drum heb het drumstel gekocht van de bekende band five days off egt goed ding met zalige evans vellen Reageren
jef slef10 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 gsm: siemens mp3: de niewe samsung yp-k3j Pocket Spelcomputer: alle gameboys+ ds + psp Rekenmachine:casio Prulletje: de voodoo game pc van hp wel de lichtere vorm ik ga geen € 140000 geven d emijen heeft 6 gig ram en heeft 5.6 ghz Overig: het drum stel van de punk band five days off voor €500 goed ding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.