kristof01 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) gsm: siemensmp3:samsung yp-k3j laatste nieuwe €130 voor 1 gig Pocket Spelcomputer:alle gameboys + de ds+ psp Rekenmachine:casio Prulletje: eigen voodoo pc voor wie niet weet wat dit is het is een pc met 15 gig ram en 5.6 ghz egt zalig game pc enkel heb ike r een nieuwe water instalatie voor moete plaatse voor de koeling Overig:ik drum heb het drumstel gekocht van de bekende band five days off egt goed ding met zalige evans vellen Dit is eigenlijk een overbodig topic, want hier vermeld je iets alleen maar voor jou en hier kunnen we weinig comentaar op geven. Misschien kunnen mensen hier vertellen welke gadgets ze van hun ouders gekregen hebben? Dan zal ik maar beginnen: PC en bijbehorende dingen: Muis, boxen, printer, scanner,...GSM: Siemens M55TVStereo Dankje vrijgevige ouder! Bewerkt: 4 mei 2007 door kristof01 Reageren
Eros Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Heel leuk voor je, maar hier is een topic speciaal voor mensen die hun gadgets willen showen. >>> Door NandroDavids: Lijkt me duidelijk...topics samengevoegd <<< Reageren
Ninoke Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 GSM:Samsung sgh x 680 MP3 Speler:zolid 512 mb Pocket Spelcomputer:psp(psp rulez),GBASP(das pas een PIEP ding) Rekenmachine:clover 5142 Prulletje:schietpen(voor de juf in de klas te ampetere) , Croky vogel aan me fietssleutel(blijft aan m'n spake hange ma ik laat het erop het is gewoon te gek) Overig:Stagg elekctrik guitar(over een maand met me verjaardag heb ik een Fender Stratocaster) Reageren
LBG Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 GSM: Een oude Samsung MP3 Speler: Een goedkope merkloze Pocket Spelcomputer: Geen Rekenmachine: Geen idee zo'n grafische voor school Prulletje: Geen Overig: Canon Powerschot A540 camera Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Dit is dan mijn lijstje. GSM: Samsung D600 MP3 Speler: Ipod Photo 30GB Pocket Spelcomputer: PSP Rekenmachine: Mijn telefoon. Prulletje: Me Playstation 3 ofzo. :$ Overig: Mijn BMW 318i natuurlijk. Die auto is mij heilig. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 GSM: Een Siemens A55 MP3 Speler: Ipod GB Pocket Spelcomputer: PSP & DS Rekenmachine: Casio FX 82-MS Prulletje: Controller voor PC Overig: PSP Camera Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.