Dendeldo Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Hoe kun je je sex appeal verhogen en wat van gevolgen heeft dat. Iemand heeft mij ook vertelt dat je sex kunt hebben in SA klopt dat, zo ja hoe Greets, Dendeldo Reageren
BrokenTable Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Sex appeal is afhankelijk van de kleding die je draagt en in wat voor een auto je rijdt. Sommige dates willen een hoog sexappeal, anders volgt er geen sex (= beweegend beeld van de woning waar je je in bevind :-) ) Reageren
Joriz Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 sex appeal heeft dus te maken met hoe aantrekkelijk je voor de vrouwen bent. Reageren
victor88 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 je kan ook gewoon met een hoer sex hebben netzoals in VC en gta3 Reageren
Dendeldo Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2004 je kan ook gewoon met een hoer sex hebben netzoals in VC en gta3 hoe dan? Ben ik echt nog nooit achter gekomen. Ik heb nu wel de strip club gevonden maar daar doen ze ook niets ( ook niet als je in dat rode stipje gaat staan ) Reageren
Redbullcola Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 als je met je auto voor een hoer gaat staat. Zegt ie: 'wanna have a good time honey'? en de rest kan je wel raden Reageren
Dendeldo Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) als je met je auto voor een hoer gaat staat. Zegt ie: 'wanna have a good time honey'?en de rest kan je wel raden ja oke, dat heb ik ook wel gehad, dan komt ze bij je in de auto maar dan gebeurt er niks, ze zit gewoon :S of moet ik iets speciaals doen Bewerkt: 12 november 2004 door Dendeldo Reageren
lepertum Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Als je sex wil hebben in het minden van de stoep, mij best, maar die hoer wil naar een rustig plekje Reageren
Miche Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Als ze in je auto stapt moet je naar een rustig plekje rijden.. bv in een park, aan de docks, ... een plekje waar niet veel volk is Reageren
Dendeldo Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Nou dan rijd ik nu maar naar een bos thnx voor de reacties Reageren
victor88 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 maar vroeger bij VC en gta kreeg je exrta leven nu is dat niet meer Reageren
Trax Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 maar vroeger bij VC en gta kreeg je exrta leven nu is dat niet meer Bij hoertjes wel. Reageren
SanAndreas23 Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 als je met je auto voor een hoer gaat staat. Zegt ie: 'wanna have a good time honey'? en de rest kan je wel raden Maar altijd als ze dat tegen mij zeggen. komen ze niet in de auto? hoe kan dat dan? en wat moet ik doen zodat ze wel bij me in de auto willen? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Een luxe auto hebben en een hoog sex appeal Maar wel een super grote bump (6 jaar) >>> Door Dutchy3010: Bump maakt niet uit wanneer je met een vraag of iets dergelijks komt.<<< Reageren
msrick Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 Een luxe auto hebben en een hoog sex appeal Maar wel een super grote bump (6 jaar) >>> Door Dutchy3010: Bump maakt niet uit wanneer je met een vraag of iets dergelijks komt.<<< Ik heb max sex appeal cheat gedaan ik heb dure autos cheat gedaan en dure auto gestolen (ook mooi) Maar nog gaan ze de auto niet in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.