Maarten11 Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2012 Je moet ook een beetje geluk hebben denk ik. Ik heb dat ook wel vaak gehad. Maar voor hoeren hoef je geen hoge sex appeal te hebben, voor vriendinnen wel. Nja en hoe je dat doet staat hier al wel een aantal jaren geleden beschreven Tattoos en haircuts werken volgens mij ook wel mee aan de sex appeal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2012 Als ze dat zeggen moet je 'Yes' zeggen. (op de pc moet je dan op Y drukken)(als je op N drukt zeg je 'No') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2012 Over het algemeen maakt het niet zo heel erg veel uit wat voor wagen je hebt, behalve een politiewagen dan. En in een helicopter of vliegtuig stappen ze ook niet in. Maar voor de rest zullen ze overal in stappen. Zelfs een ziekenwagen voldoet al. Heb al wel eens een hoertje in een ziekenwagen opgepikt. Wel is de voorwaarde dat de wagen nog niet volledig de prak in is gereden en er al een zwarte wolk af komt. Is trouwens ook niet aan te raden, omdat je tijdens het bonken dan wasted raakt En je moet inderdaad met Y beantwoorden als ze vragen of je een "good time" wilt hebben. Bevestig je het niet, dan gebeurt er ook niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Between Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2013 ik rijd naar het ocean docks met me hoer wil weer niet sex??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2013 (bewerkt) Wat bedoel je precies? Ik snap je zin niet echt. Bewerkt: 14 juli 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2013 Volgens mij ben je nog iets te jong voor de dames van de nacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2013 Er is niet zoiets al een exclusieve en vaste locatie waar je seks kunt hebben met een straatmadeliefje. Het maakt met andere woorden dus niet uit of je nu in de Ocean Docks, of ergens in de buurt van Grove Street de liefde wil bedrijven. Het enige waar je voor moet zorgen is dat je een locatie kiest waar niemand jullie kan zien, dus zo ver mogelijk van wegen of plaatsen waar peds mogelijk kunnen komen. Doe je dit, dan krijg je de melding dat je een geschikte plaats hebt gevonden en kan je genieten van een schouwspel waar je nog de helft niet van kunt zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Between Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2013 maar welke docks Miche???? ???!! Oke Ty Svenie :) :) :puh: :puh: Dark_Zemy hvl jaar moet je zijn dan?? ik ben 19 >>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.