gta_fan_123 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 heeft iemand goeie tips zodat ik die missie kan halen? en dan heb ik het over het 2de gedeelte waar ik al die Cholos moet vermoorden.. als ik het overleef dan is Lance dood of andersom, dus heeft iemand goede tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) heeft iemand goeie tips zodat ik die missie kan halen? en dan heb ik het over het 2de gedeelte waar ik al die Cholos moet vermoorden.. als ik het overleef dan is Lance dood of andersom, dus heeft iemand goede tips? Dat kan ik jouw absoluut uit leggen, want ik zelf vond deze missie ook niet één van de makkelijkste missies alhoewel het eigenlijk heel makkelijk is als ik eerlijk moet zijn. Uit je beschrijving kan ik opmaken dat je het rij- gedeelte wel kunt behalen en dat is ook niet het moeilijkste onderdeel van het gareel. Als je daar aankomt wordt het moeilijk en daar had ik dus ook problemen mee wat ik deed dat was direct met Lance naar een stuk lopen waar je je opzich veilig kunt voelen, denk aan een hoek of iets in een andere zin, want dan kunnen ze je niet aanvallen vanachter wat natuurlijk in je voordeel is. Je kunt dan met een goed wapen die je kunt vinden door heel Vice City Stories, de Cholos vermoorden. Je houdt gewoon de R- toets ingedrukt terwijl je met de [<] en [>] toets switch tussen de Cholos om ze te vermoorden natuurlijk. Als dat gebeurt is ben je klaar en dan kun je verder met de vervolg missies, een tip is om een volle Health mee te nemen - kun je vinden bij de ziekenhuizen en een Armor vest die kun je vinden in een steegje in de buurt van Robina's Café- voor als je weet waar dat ligt. Verder wens ik je veel succes, mochten er nog specifieke problemen wezen dan kun je die altijd melden. Edit: Raar, als het goed is moet hij je achtervolgen of in ieder geval met je meelopen. Uit mijn gedachten kan ik me herinneren dat je in het midden kom te staan loop dan naar achteren en probeer ergens te komen waar 'niet iets achter je is' ik bedoel dat ze je niet aan proberen te vallen. En neem vooral een sterk wapen mee... dat is vaak toch wel essentieel. Bewerkt: 5 december 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 heeft iemand goeie tips zodat ik die missie kan halen? en dan heb ik het over het 2de gedeelte waar ik al die Cholos moet vermoorden.. als ik het overleef dan is Lance dood of andersom, dus heeft iemand goede tips? Ik heb met deze missie ook behoorlijk wat problemen hebben met het vermoorden van de Cholos. Het verstandigste is om gewoon de poppetjes die je aanvallen als eerste te vermoorden en zo nodig eerst alleen te verzwakken zodat ze voor korte tijd zijn uitgeschakeld. Zorg dat de Cholos niet te dicht bij Lance in de buurt komen, als je het goed doet is dit makkelijk te doen. Zorg ook dat je op een plek staat waar je veel overzicht hebt zodat je makkelijk weet waar een Cholo staat en die vervolgens simpel kan vermoorden. Natuurlijk raad ik je aan om een volle Armor te hebben en sterke wapens want je moet niet alleen Lance beschermen maar ook jezelf. Zodra je aangevallen word absoluut niet denken: Die vermoord ik zometeen wel ik moet eerst even dat andere poppetje vermoorden, indien je dit wel doet heeft het hoogstwaarschijnlijk een Mission Failed tot gevolg. Veel succes met deze missie en indien je hem echt niet kan halen doe ik de missie graag voor je als je je Savegame even upload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_fan_123 Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) heeft iemand goeie tips zodat ik die missie kan halen? en dan heb ik het over het 2de gedeelte waar ik al die Cholos moet vermoorden.. als ik het overleef dan is Lance dood of andersom, dus heeft iemand goede tips? Dat kan ik jouw absoluut uit leggen, want ik zelf vond deze missie ook niet één van de makkelijkste missies alhoewel het eigenlijks heel makkelijk is als ik eerlijk moet zijn. Uit je beschrijving kan ik opmaken dat je het rij- gedeelte wel kunt behalen en dat is ook niet het moeilijkste onderdeel van het gereel. Als je daar aankomt wordt het moeilijk en daar had ik dus ook problemen mee wat ik deed dat was direct met Lance naar een stuk lopen waar je je opzich veilig kunt voelen, denk aan een hoek of iets in een andere zin, want dan kunnen ze je niet aanvallen vanachter wat natuurlijk in je voordeel is. Je kunt dan met een goed wapen die je kunt vinden door heel Vice City Stories, de Cholos vermoorden. Je houdt gewoon de R- toets ingedrukt terwijl je met de [<] en [>] toets switcht tussen de Cholos om ze te vermoorden natuurlijk. Als dat gebeurt is ben je klaar en dan kun je verder met de vervolg missies, een tip is om een volle Health mee te nemen - kun je vinden bij de ziekenhuizen en een Armor vest die kun je vinden in een steegje in de buurt van Robina's Café- voor als je weet waar dat ligt. Verder wens ik je veel succes, mochten er nog specifieke problemen wezen dan kun je die altijd melden. oke ik ga het proberen ik laat het je wel weten waneer het mission passed is! Maar Lance wil mij niet achtervolgen, waar moet ik volgens jou dan schuilen? Bewerkt: 5 december 2006 door gta_fan_123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Probeer zelf alle Cholos neer te knallen en probeer te zien: "wat Lance neerknalt is bonus", dat is tenminste het relevante gedeelte van jouw vraag. Toch zal ik hieronder voor jou even de gehele missie beschrijven. Allereerst zou ik, als ik jou was, voordat je deze missie start voor een volle health en body armor zorgen. Daarnaast is een machine pistol als wapen een zeer goede keuze. Een Micro-SMG is een prachtig hulpmiddel voor deze missie, en een AK-47 of een M4 maakt het helemaal af. Klik =>hier<= voor een kaartje waar de locaties van de wapens op staat (houd je cursor op één van de bolletjes om te zien met welk wapen je hier te maken hebt). Wanneer je dit allemaal geregeld hebt kun je met een gerust hart aan de missie beginnen. Wanneer je de missie 'Jive Drive' start, zie je Victor tegen zijn rode Stinger staan. Hij kijkt naar een verliefd stel dat langsloopt, die tevens elkaar bijna beginnen te zoenen. Ondertussen is Lance (die gearriveerd is op het vliegveld) stiekem naast Vic gaan staan, en laat hem zodoende schrikken. Vic is niet erg blij met de komst van Lance, terwijl Lance nogal grappig probeert te zijn (met zijn herpes ). Wanneer Vic en Lance in de Stinger zitten komt een Cholo Sabre aangereden, en stappen er twee Cholos uit. Deze zijn nogal boos op Vic omdat hij nogal wat Cholos heeft uitgemoord. Nu willen ze Victor maar eens gaan vermoorden. Wanneer je weer de controle over Vic krijgt zal hij in de auto zitten. Lance rijdt; Vic schiet. Het wapen heb je in je handen, je hoeft alleen maar met de analoge joystick te bewegen en met de -toets te schieten. Vernietig alle achtervolgende Cholos, en geniet van de vele (achterlijke) stunts die Lance maakt. Uiteindelijk, in de achterbuurten van Little Haiti, rijdt Lance de auto in de kreukels (doordat hij een grote stunt maakt en verkeerd terecht komt). Eenmaal op het pleintje moet je een heleboel Cholos vermoorden. Doe dat met de M4 of met de Micro-SMG, en zorg ervoor dat Lance niet doodgeschoten wordt. Zoek dekking achter de vele obstakels, en laat er geen gras over groeien. Wanneer je een beetje treuzelt heb je kans dat de Cholos jou overhoop schieten; wanneer jij meteen aanvalt zullen de Cholos niet zo gauw iets terug kunnen doen. Richt met de -toets op de Cholos, en verwissel snel van doel door (terwijl je de -toets nog inhoudt) op de -toets of op de -toets te drukken. Wanneer je alle Cholos vermoord hebt heb je de missie gehaald. Tevens kun je =>hier<= op WikiGTA de missiebeschrijving bekijken. Ik wens je verder veel succes met het behalen van deze missie! Edit: Halleluja, ik ben een laatkomertje geloof ik. Bewerkt: 5 december 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_fan_123 Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 mission passed! thnx!! was wel lastig maar deze keer hadden de Cholos Lance met rust gelaten. en hebben ze hem niet vermoord! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.