Jump to content

progress with denise

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb denise al 100% gedate. maar ik wil graag het balkje 80%+ houden maar ik wil niet zo veel daten, maar het probleem is dat hij zeer snel leeg loopt ik ben in 5 minuten 6% verloren hoe kan dat??

Geplaatst:
ik heb denise al 100% gedate. maar ik wil graag het balkje 80%+ houden maar ik wil niet zo veel daten, maar het probleem is dat hij zeer snel leeg loopt ik ben in 5 minuten 6% verloren hoe kan dat??

Als je lang in de stad blijft waar je vriendin zit (dus niet als je in San Fierro bent, terwijl je vriendin in Los Santos woont), dan gaat er een bepaald percentage af. Op een gegeven moment wordt je gebeld door je vriendin, en dan heb je een date. Als je niet naar die date gaat, dan gaan er behoorlijk wat procenten van je totaal af. Je moet dus gewoon regelmatig blijven daten, en al helemaal als je gebeld bent door je vriendin, dan blijft het balkje gewoon vol (of in ieder geval, een heel eind). Het heeft alleen niet veel nut, aangezien je toch niets extra's krijgt, en er gaat ook niets weg (behalve procenten dan). Maar goed, je moet dus regelmatig daten, dan heb je nergens last van.

Geplaatst:
Ik heb nog een vraagje over dat daten, Draagt het ook bij tot de 100%?

Nee het daten van je vriendinnen is niet voor de 100%, je krijgt wel een special suit wanneer je ze tot 100% date. Je krijgt bijvoorbeeld een racesuite en een pimpsuite. Maar het is dus niet nodig voor de 100% :)

Geplaatst:

Ligt eraan welke 100% je bedoelt... ik ga er maar vanuit dat je de 100% uitspelen van het spel bedoelt. Hiervoor is het geheel niet nodig om vriendinnen te daten en kan je ermee doen wat je wil, zolang je Denise maar niet dood voordat je haar hebt afgeleverd bij haar huis en van Millie haar keycard krijgt.

Wanneer je een vriendin naar de 100% wil daten, zal je wel met haar uit moeten, maar das logisch.

Geplaatst:
Ik heb nog een vraagje over dat daten, Draagt het ook bij tot de 100%?

Hier kan ik kort over zijn: Nee.

Nou ok, toch maar wat extra info: Daten doe je in San Andreas, net als in het echt, voor je plezier. Wel zijn er enkele voordelen aan verbonden; Iedere vriendin heeft een persoonlijk voordeel zoals je wapens na de dood houden (Katie) of een gratis pay & Spray (Michelle), ook krijg je van iedere vriendin bij de 100% een pak om te dragen. Maar daar doet de echte man het natuurlijk niet voor, he? ^_^

Verder kun je voor alle info over het daten zelf natuurlijk >Wikigta/Dates< bekijken!

Mvg, Moonbeam :cya:

>>> Door Dutchy3010: Dit soort edits ga ik voortaan weghalen. Hou het voor je, of doe het via PM!<<<

Geplaatst: (bewerkt)

gelukkig telt het niet mee want ik moet nog een paar vriendinnen en ik heb michelle neergeschoten omdat ze zei dat ik niet dik genoeg was :bonk:

ontopic: als je al met iemand gedate hebt (dus ze is je vriendin) en je start opnieuw een date en je schiet haar neer is ze dan alleen 0% of kan je ze ook echt vermoorden dat ze nooit meer terug komen want als ik 100% heb dan mag ze van mij dood want dan is ze toch alleen maar irritant met die koelkast mobiel van der

Bewerkt: door tiesto

Ik vermoord die Millie altijd gewoon op de 1ste date, want ze is echt haast nooit thuis en het duurt dan zo lang voordat je 100% voor die keycad hebt.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
  • 7 maanden later...
Geplaatst:
Je hoeft maar 35% te hebben voor die keycard :cab:

moet je perse eerst Denisse hebben voltooid om met andere vriendinnen te mogen daten.

want ik heb wel andere leuke meiden gezien die veel leuker zijn dan denisse.

dus als het niet perse hoeft dan steek ik er liever niet te veel tijd in, want dan ga ik in plaats van daten gebieden veroveren van de ballas in Los Santos

groetjes Guusje _O_

Je hoeft niet met Denise te daten om iets te unlocken in het spel behalve de suit en de auto die je van haar krijgt na respectievelijk 50 en 100% progress. Het heeft verder dus geen nut om met haar te daten. Je kan haar dus rustig links laten liggen en een vriendin uitzoeken naar keuze ^_^.

Overigens, ik weet niet precies waar je nu in het spel bent maar als je nog bij de Los Santos missies bent heeft het weinig zin om al het gang territory te veroveren, na het verloop van de storyline zal je namelijk al het territory verliezen. Het is dus handig om gang territory pas te gaan veroveren als je met de storyline weer terug in Los Santos bent.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
  • 1 year later...
gelukkig telt het niet mee want ik moet nog een paar vriendinnen en ik heb michelle neergeschoten omdat ze zei dat ik niet dik genoeg was :bonk:

ontopic: als je al met iemand gedate hebt (dus ze is je vriendin) en je start opnieuw een date en je schiet haar neer is ze dan alleen 0% of kan je ze ook echt vermoorden dat ze nooit meer terug komen want als ik 100% heb dan mag ze van mij dood want dan is ze toch alleen maar irritant met die koelkast mobiel van der

die laatst wil ook ik graag weten , nl. als je een vriendin 100% heb kun je haar dan vermoorden en toch de 100% houden ???

want na 100% ben ik er 100% zat van en your terretory is onder atack gaat tijdens het daten gewoon door plus DANSEN SUKS, bvd de vr. gr.

Bewerkt: door stano666

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...