Jump to content

progress with denise

Recommended Posts

Geplaatst:
die laatst wil ook ik graag weten , nl. als je een vriendin 100% heb kun je haar dan vermoorden en toch de 100% houden ???

want na 100% ben ik er 100% zat van en your terretory is onder atack gaat tijdens het daten gewoon door plus DANSEN SUKS, bvd de vr. gr.

Op de eerste plaats bump je een topic van bijna 2½ jaar oud :puh: Maak dan gewoon een nieuw topic aan.

Je kan een vriendin vermoorden en de 100% houden, en wel als volgt:

-Zorg dat je een vriendin hebt.

-Verzamel alle 50 Oysters

-Vermoord haar

-En ze is weer terug tot leven :)

Maar als je haar eenmaal 100% hebt gedate heeft het eigenlijk geen nut om haar 100% te houden. Je hebt dan de beloning (een of andere special outfit), dus kun je haar net zo goed dumpen of verwaarlozen.

Geplaatst:

het gaat om denise (die komt niet terug) , en ik wil graag de "stats" op 100% houden zonder haar te daten , plus dat ik net weer opnieuw met sa ben begonnen en nog even w8 met de oesters .

en een nieuw topick beginnen lijkt me niet nodig , toch dank ik je voor de snelle reactie . maar de grote vraag blijf : je progress met een vriendin is 100% en je vermoord haar (of ze sterft of verdwijnd of...)blijft die 100% dan staan in je stats (ACHIEVMENTS) dus niet voor 100% uitgespeeld , want daar heb ,t geen invloed op.

mijn dank is groot voor de redder in nood.

ok ok ik ben ,n sukkel ipv even te proberen hier te vragen maar goed , ontopick Heb je een vriendin (Denise i.i.g.) en jeheb haar tot 100% tevredenheid gedate , vermoord haar dan niet want eenmaal dood , staat ze NIET meer in de stats onder achievements (spelling hh) dit heb ik net geprobeerd , zonder oesters , met de smg , toch 1 van de beste dates tot nu toe maar ga ,m niet saven (100% staat toch leuker voorlopig en vermoorden kan altijd nog) Groeten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...