bderijk Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Hey GTA gamers ik heb probleempje: ik heb ipv de standaard Faggio een Yamaha BW's (gepimpt) geplaatst, gelukt met succes nu wil ik de Gilera Runner er OOK inzetten, maar die beslaat ook de plek van Faggio. ik heb t uitgeprobeerd op BMX.. ipv van Faggio heb ik overal BMX (passend) gemaakt BMX.dff en .txd veranderd naar die van de runner (natuurlijk gerenamed).. hij staat in het spel maar zodra dat ik erop ga zitten.. sluit het spel af (foutmelding).. weet iemand hoe ik dit oplos? gr, Bas Reageren
bderijk Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) ik heb nu op een FreeWay geprobeerd, maar hij zit er TE lullig op... echt rot ff foto proberen te zoeken kijk hier maar : http://www.badongo.com/file/1824746 Bewerkt: 5 december 2006 door bderijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.