kelkimble Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 hallo, ik heb bij the Green Light District een lot gehuurd en ik heb mijn lot ontvangen in gmax. ik heb mijn model gamaakt in sketchup. nou is mijn vraag: als ik een model importeer in gmax dan verdwijnt mijn lot opeens, hoe kan dit. ik heb het al aan een paar mensen gevraagd maar ide wisten het niet. alvast bedankt, kel Reageren
Black Force Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 hallo. leuk dat je mee doet, ik doe daar ook aan mee. je moet vanuit GMAX of 3Ds max exporten of opslaan in 3ds formaat. daarna start je sketch up op en doe je daar file/import en dan de file die je net hebt opgeslagen als 3ds formaat importeren. als je het niet begrijpt zeg je t maar. Reageren
Puma Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Erm... je kan geen .3DS importeren/exporteren in/uit Gmax De enigste mogelijkheid: Sketchup bestand exporteren naar .3ds, die importeren in 3dsMax, die exporteren als .dff, die importeren in Gmax via Kami's scripts, en dan heb je 'm in 3dsmax. Er zijn vast nog wel meer mogelijkheden zijn, maar dit is de 'makkelijkste'.. Succes, Grtz Puma. Reageren
Black Force Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 ow ja, ik dacht dat 3Ds max en GMAX bijna t zelfde was alleen dat 3Ds max meer mogelijkheden had, dus ik dacht je kan vast wel vanuit vanuit GMAX exporten naar 3Ds, maar dat kon dus niet. srry voor de foute info. weer wat geleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.