Damos Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Kan ik ergens een tut vinden voor 3dsmax hoe je een personage maakt? Reageren
Black Force Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 wat bedoel je precies met een personage maken, gewoon een personage wat op straat loopt in GTA San Andreas ofzo? Reageren
Damos Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Nee bijvoorbeeld iemand uit een film ofzo dus gewoon een mens. Reageren
Black Force Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) en dit is niet voor GTA, en wil je een foto of een afbeelding in 3Ds max importen of wil je zelf een personage maken (bouwen dus)?? EDIT: volgens mij weet ik al wat je bedoelt, wil je bijvoorbeeld net als bij GTA vice city stories phil collins in GTA hebben. alleen dan een ander personage, bijvoorbeeld james bond ofzo???? bedoel je dat? Bewerkt: 5 december 2006 door markPs3fanman Reageren
Damos Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Ik zou hem willen bouwen ik heb 3dsmax en maak zelf vaak huizen ofzo. Daarna zou ik deze even texturen en in potoshop veranderen. Reageren
Black Force Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Nee dat zou ik zo niet weten hoe dat moet...srry Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Nee dat zou ik zo niet weten hoe dat moet...srry Je kunt dan beter niet reageren Mark Character moddeling is zelfs moeilijker dan car moddeling (als je natuurlijk een beetje mooi resultaat wilt hebben). Het begint allemaal in 3dsmax, daarvoor zijn verschillende character moddeling tutorials, zoals deze en deze. Wil je het echt goed leren, dan zul je zo'n training dvd moeten kopen zoals deze. Maar leuk, je hebt dan een character in 3dsmax staan, maar dan ben je er nog lang niet. Je moet nog vanalles met je model doen, wat Steve-M hier allemaal heeft uitgelegd voor VC. Voor SA ken ik niet zo'n tutorial. Veel succes! Reageren
Damos Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Nou dan maak ik denk ik eerst de hooffd. Dankjewel Wazuup en ik ga erover nadenken om een dvd dinges te kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.