RobertSA Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Met het zwemmen verdrink ik steeds. Ik duw de analoge-stick gewoon naar voor, en duw op kruisje. Dat is toch gewoon de bedoeling met het zwemmen? Dat balkje dat komt boven je levensbalkje word steeds kleiner. Of ligt het aan m'n stamina die ik op moet bouwen? Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Met het zwemmen verdrink ik steeds. Ik duw de analoge-stick gewoon naar voor, en duw op kruisje. Dat is toch gewoon de bedoeling met het zwemmen? Dat balkje dat komt boven je levensbalkje word steeds kleiner. Of ligt het aan m'n stamina die ik op moet bouwen? In Vice City Stories is het inderdaad niet mogelijk om eindeloos te zwemmen, indien het blauwe balkje bovenin leeg is zul je inderdaad verdrinken. In Vice City Stories is er geen sprake van Stamina of dergelijke maar er is wel een manier om te zorgen dat je oneindig zult kunnen zwemmen. Dit doe je door de zij missie Beach Patrol te behalen. Je zult dan wel tot level 15 moeten gaan indien je oneindig wilt zwemmen. Dus jij doet helemaal niks fout maar je hebt het fout begrepen Bewerkt: 5 december 2006 door Advancegta Reageren
VforV Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Als je 'X' ingedrukt houdt, wil dat zeggen dat je snel zwemt, zoals je dit in GTA San Andreas kon doen door (op PC) de spatiebalk ingedrukt te houden. Na een tijdje begin je dan trager te zwemmen (op het normale tempo), omdat je moe bent. Als je blijft zwemmen aan dat hoge tempo (met X ingedrukt), dan gaat je 'kracht' balkje, boven je Health Bar sneller omlaag. Om oneindig lang te kunnen zwemmen moet je de zijmissie 'Beach Patrol' tot een goed einde brengen. Wil je echter ook oneindig lang snel kunnen zwemmen, door X ingedrukt te houden, dan moet je de 'Paramedic Missies'' uitspelen, wat je ook een oneindige sprint geeft op het land. Dat verdrinken door de leeglopende balk is dus normaal. Reageren
RobertSA Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Oke, vond het al raar. Reageren
Donald Love Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Dat klopt in GTA VCS kun je niet uiteindig door zwemmen je kunt zo'n 2 min in water blijfen of wel meer of minder. Maar dat maakt niet heel veel uit ik ben blij dat je kan zwemmen in GTA VCS Reageren
.Antonio Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Als je met een auto in het water rijd verdrink je ook. Of je nou Beach Patrol hebt uigespeelt of niet... Je balkje gaat naar beneden omdat je niet onderwater kan (waarom? Waarschijnlijk omdat rockstar dat niet op een umd kon krijgen). Je kan wel uit je auto stappen als je ermee in het water rijd Reageren
Robinsky Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Je kan maar iets in de 4 minutten in het water blijven... Daarna verdrink je, of je moet snel aan land gaan.. Reageren
BigM Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 4 minuten niet . Na de beach patrol ofzo oneindig . Maar zonder dat maar iets van anderhalf minuten Reageren
Jestar Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Dat hoort doe de Coast Guard(zijmissie) op het strand ergens in het midden rechts tot lvl 15 en je kan oneindig zwemmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.