Sseb Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 waar kan ik parachute mods vinden?? want ik heb 1uurtje gezocht maar kon echt nix niet vinden en waar kan ik een soort cros motor helm vinden?? zie: hier ik kan het echt niet vinde ik heb er al naar gezocht ik dacht jullie kunnen mij wel helpen alvast bedankt grtzzz., Seb Reageren
erterer0 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Die helm zit al in GTASA Je kunt hem kopen bij prolaps... Als je daar nog niet in kunt kun je op modding site`s zeker nog een mod vinden... ( Je mocht tog geen links naar andere gta site`s geven?) Reageren
Sseb Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 oowja dat mag niet mss kan iemand het pmen als je het weet ,, of mag dat ook niet? Reageren
SWYV Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 als ik goed weet heb ik maar een parachute mod gevonden van de bag maar er staan wel talloos getextuurde parachutes te vinden hoor wat denk jij van dit de maker is JVT, staat zelfs op zijn site Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.