Jump to content

Unique stunt hulp...

pieter12321

Recommended Posts

Die 'Unique stunt' ken ik en ik moet toegeven dat ik het zelf ook niet echt een makkelijk Unique stunt vond, maar opzich was hij redelijk te doen alleen je moet weten hoe hij in elkaar zit. Als eerste haalde ik een PCJ-600 op die kan je overal vinden op straat als rijdende auto, maar hij spawnt ook op vaste plaatsen ook met zijmissies zoals Play on the ...' of nog meer varianten. Daar staan ze en dat is in Vice City Stories - Main Land bij het VCPD (Vice City Police Department) in Downtown; Je weet wel met die Politie helikopter op het dak. Dan ga je weer naar de Unique stunt bij die boot bij de brug, en dan rijdt je richting het Trailer Park; vanaf dat punt heb je een redelijke afstand om tot de Unique stunt te komen en dan moet je er een aanloop op nemen. Doe dat en als het mislukt ga je gewoon weer opnieuw beginnen, want het moet altijd wel een keer lukken. Aan de linker kant (als je in het water bent gevallen) zit een helling waarmee je weer op het land kunt. Het is ook verstandig om de [^]-Toets te gebruiken bij het rijden, zo maak je snelheid en dan is de overbrugging van het schip sneller gemaakt. Het kan ook met een VCPD Wintergreen of een normale Wintergreen dat is verder geen probleem. Veel succes en anders vraag je hem maar aan in het savegame aanvraag topic. :Y

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Die 'Unique stunt' ken ik en ik moet toegeven dat ik het zelf ook niet echt een makkelijk Unique stunt vond, maar opzich was hij redelijk te doen alleen je moet weten hoe hij in elkaar zit. Als eerste haalde ik een PCJ-600 op die kan je overal vinden op straat als rijdende auto, maar hij spawnt ook op vaste plaatsen ook met zijmissies zoals Play on the ...' of nog meer varianten. Daar staan ze en dat is in Vice City Stories - Main Land bij het VCPD (Vice City Police Department) in Downtown; Je weet wel met die Politie helikopter op het dak. Dan ga je weer naar de Unique stunt bij die boot bij de brug, en dan rijdt je richting het Trailer Park; vanaf dat punt heb je een redelijke afstand om tot de Unique stunt te komen en dan moet je er een aanloop op nemen. Doe dat en als het mislukt ga je gewoon weer opnieuw beginnen, want het moet altijd wel een keer lukken. Aan de linker kant (als je in het water bent gevallen) zit een helling waarmee je weer op het land kunt. Het is ook verstandig om de [^]-Toets te gebruiken bij het rijden, zo maak je snelheid en dan is de overbrugging van het schip sneller gemaakt. Het kan ook met een VCPD Wintergreen of een normale Wintergreen dat is verder geen probleem. Veel succes en anders vraag je hem maar aan in het savegame aanvraag topic. :Y

Hartstikke bedankt!! De stunt is gelukt!

Maar nu heb ik er nog een die niet lukt. Mijn laatste van de 30.

http://img292.imageshack.us/img292/6268/naamloosam5.png

Ik zou niet weten hoe ik op het dak moet komen van de King Knuts..

Alvast bedankt!

Delen op andere websites

Hartstikke bedankt!! De stunt is gelukt!

Maar nu heb ik er nog een die niet lukt. Mijn laatste van de 30.

http://img292.imageshack.us/img292/6268/naamloosam5.png

Ik zou niet weten hoe ik op het dak moet komen van de King Knuts..

Alvast bedankt!

Dat is ook een relatief lastige, maar ik kan je er wel mee helpen. Ik heb hem op een manier gehaald die ik je nu ga uitleggen. Zoals je weet heb je daarachter ook een Unique stunt, daar bij zo'n soort schansje dicht in de buurt van het Empire Building gebouw. Neem die schans weer maar zorg dat je met een enorme vaart (vanaf het stadion waar Phil Collins in de missie: 'In the air tonight' van 'Reni' optreed en dan het liefst met een PCJ-600 (je weet waar je hem kunt vinden :puh: ). Dan ga je via die schans op dat dak van de andere helft. En dan kun je de schans nemen die op het King Knuts gebouw staat. Neem een lange aanloop en gebuik de [^]-toets weer om snelheid op te bouwen. Dan is het helemaal niet meer moeilijk en zal je alle Unique stunt bonusses behalen door deze laatste te halen. Veel succes en mocht het niet willen dan kun je altijd nog een berichtje aanmaken met een specifieke vraag. Nogmaals Succes! :tu:

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Ik heb eigelijk ook een vraag ivm de unique stunt bonus

Vele van deze stunts mislukken bij mij dus mijn vraag is hoe ik het best zo een stunt uitvoer:

Ik neem altijd een pcj-600 maar ik denk dat ik net voor de afzet iets fout doe, moet je dan met je analoge stick naar onder duwe, of naar bove, of een combinatie ofzo?

Delen op andere websites

Ik heb eigelijk ook een vraag ivm de unique stunt bonus

Vele van deze stunts mislukken bij mij dus mijn vraag is hoe ik het best zo een stunt uitvoer:

Ik neem altijd een pcj-600 maar ik denk dat ik net voor de afzet iets fout doe, moet je dan met je analoge stick naar onder duwe, of naar bove, of een combinatie ofzo?

Ik zal het even uitgebreid uitleggen:

Stap 1: Als je de stunt ziet, pak je je pcj-600 (dit is het meest geschikte voertuig voor unique stunts). Neem een zolang mogelijke aanloop als mogelijk is, als dat aan de andere kant van het andere eiland is rij je natuurlijk ietsje terug naar de stunt. Heel vaak haal je hem niet omdat je aanloop te kort is, dus dit is belangrijk

Stap 2: Kijk met L of je aanloop een beetje recht is zonder al teveel bochten. Als dit het geval is rij je zo hard mogelijk naar de schans, probeer de analog stick een beetje naar voren te drukken, hierdoor ga je harder.

Stap 3: Als je ongeveer 5 meter voor de schans bent laat je de analog stick los, als je deze wel naar voren houdt heb je kans dat je op de schans van je motor valt. Blijf wel gas geven, ook tijdens de jump.

Als hij mislukt probeer je dit nog een keer, zo lukt het altijd ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...