Gta-Master100 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Waar vind je De AT-400 Gehoord dat hij in een hangar in Easter basin Airprts was niks gevonden Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Waar vind je De AT-400Gehoord dat hij in een hangar in Easter basin Airprts was niks gevonden Nee je vind hem niet bij het vliegveld van San Fierro, maar bij die van Las Venturas. Kijk hier voor het kaartje. Je moet de vliegschool wel uitgespeeld hebben, maar ik denk dat je dit wel gedaan hebt. EDIT: @Jorair, zou best kunnen, op Wikigta stond er iets over vorderingen in de vliegschool. Ik zal het even testen. Je hebt inderdaad gelijk Jorair, dan heeft Wikigta het verkeerd aangegeven. Bewerkt: 5 december 2006 door Typhoon Reageren
Jorair Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 @Typhoon, je moet de vliegschool niet uitgespeeld hebben, de AT-400 spawnt er al vanaf in het begin hoor. Reageren
tiesto Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 en zoals gewoonlijk bij veel voertuigen kan het zijn dat de at-400 er niet altijd staat dus als hij er niet staat moet je ff rondje om het vliegveld rijden ofzo Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Oke bedankt ik heb de AT 400 gevonden!!!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.