skater Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) ik ben lekker horseshoes aan het verzamelen met m'n kaartje kan ik er 1tje niet vinden ik sta precies op de goeie plek maar hij zweeft er gewoon niet wat moet ik doen ik wil wel doe 100% halen... EDIT: deze heb ik van de walktrough Bewerkt: 5 december 2006 door skater Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 ik ben lekker horseshoes aan het verzamelen met m'n kaartje kan ik er 1tje niet vinden ik sta precies op de goeie plek maar hij zweeft er gewoon niet wat moet ik doen ik wil wel doe 100% halen... EDIT: Dit en ik niet deze heb ik van de walktrough Dat is niet zo mooi 'skater'. Volgens mij heb jij hem op de PS2 ofniet? Dan word het erg lastig om uit te zoeken welke je gemist hebt, je kan het beste alles nog eens bij langslopen, met behulp van deze kaart, print hem uit en ga alles nog een bij langs. De screens van Wikigta kan je natuurlijk als hulp gebruiken. Als je hem op de PC hebt kan je een progamma genaamd 'San Andreas Mission Analyzer' (SAMA) gebruiken, hier kan je kijken wat voor dingen je nog mist voor de 100% dus ook welke Oysters, Hiddensprays, Horseshoes etc je nog moet hebben. Als je er toch intreresse in hebt kan je hem hier downloaden. Succes en hopenlijk vind je hem! Reageren
skater Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 jh ik heb em op de ps2 dat is et em juist ik ben precies op de goeie plaats maar bij mij hangt ie er gewoon niet net hans kazan die kan verdwijnen... zeg maar joey hoor Joey Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 jh ik heb em op de ps2 dat is et em juist ik ben precies op de goeie plaats maar bij mij hangt ie er gewoon niet net hans kazan die kan verdwijnen...zeg maar joey hoor Joey Oke Joey, ik zie dat je net offline bent, maar ik antwoord toch nog even dat kan zie je het morgen wel Op het plek waar jij zoekt zijn 2 Horseshoes, 1 op het dak, maar ook nog 1 op de grond in de buurt. Ik heb even 2 screens gemaakt, op de radar kan je zien waar ik sta. De ene Horseshoe bevind zich op die cadeaushop waar CJ op jouw screen op staat. En de 2e bevind zich dus vlakbij, om precies te zijn hier: [Klik op de afbeelding voor vergroting] Kijk ze allebei nog eens na, misschien heb je deze net gemist. Ik heb ook nog even op Wikigta gekeken, en daar staat hij als Horseshoe 35 aangegeven, voor een iets duidelijkere screen van die Horseshoe kan je hier kijken. Ik heb de screen bij nacht genomen dus hij is wat onduidelijker. Ik hoop dat het je lukt Joey! Reageren
skater Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 die ene op de grond heb ik wel maar die andere op het dak is er gewoon niet bij mij het lijkt wel of ie niet op mijn spel bestaat ik heb em nog een keer nagelopen en niets gevonden ben er wel een paar keer langsgeweest miss wel weer geen 100% Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Waar ik vaak last van heb bij het verzamelen van alle collectables is dat ik vergeet welke ik al heb gehaald. Het is meerdere keren voorgekomen dat ik me een ongeluk heb gezocht naar één bepaald hidden package terwijl ik hem al bleek te hebben en ik juist een andere niet had. Ik heb ook een hele tijd rondgelopen in San Andreas met 99,49%, omdat ik nog één horseshoe miste. Het zou heel goed kunnen dat dit bij jou ook het geval is. Het beste dat je kunt doen is álle horshoelocaties nauwkeurig langs te gaan, op die manier vind je vanzelf het missende hoefijzer. Ik weet dat het een vervelend karwei is, maar het is niet anders. Piet-Herr Reageren
skater Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 (bewerkt) bedankt voor jullie hulp en jullie horen nog van me of het is gelukt Bewerkt: 6 december 2006 door skater Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.