Jump to content

Missies overslaan

Recommended Posts

Geplaatst:

Dames en heren ik heb maar 1 opdracht gedaan voor Zero en ben nu al in the Desert

klopt het dta sommige missies niks boeien?!?!

want ik begreep dat je die missies van wu zi mu wel moest doen om verder te komen

en hoe de fok kan Mike Toreno nou nog leven typisch weer zon

rOckstar fout net als bij madd dogg

Geplaatst: (bewerkt)
Dames en heren ik heb maar 1 opdracht gedaan voor Zero en ben nu al in the Desert

klopt het dta sommige missies niks boeien?!?!

want ik begreep dat je die missies van wu zi mu wel moest doen om verder te komen

en hoe de fok kan Mike Toreno nou nog leven typisch weer zon

rOckstar fout net als bij madd dogg

Om in de Desert te komen moet je alle missies van San Fierro hebben gehaald, uitgezonderd van de Wang Cars missies en de Zero missies. Na de missie genaamd Yay Ka-Boom-Boom beld Toreno je op om naar de Desert te komen. Het klopt dus wel en is geen fout. En dat van Madd Dogg is ook geen fout, jij zegt dat je hem hebt doodgeschoten, maar dit klopt niet.

En over Toreno, CJ dacht dat Toreno in die heli zat, maar je hebt Toreno niet gezien, Toreno besefte dat hij het volgende doelwit zou zijn. Daarom is hij niet dood, hij zat namelijk niet in de heli ;)

EDIT: @post hieronder, de Wang Cars missies hoef je ook niet te doen om in de Desert te komen. Ik denk dat dit hetzelfde is met de Duitse versie, als is de Duitse versie bij sommige dingen wat veranderd (bloed enzo)

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Ik denk(weet) dat je alleen de missies van Zero niet hoeft te doen, maar een vriend van me heeft de Duitse sa op de ps2 en die moet die waarschijnlijk wel doen :? dus...

Geplaatst: (bewerkt)

er zit een soort verwijzing in die missie dat je mike toreno moet vermoorden. als je met de triads een schip gaat aanvalleen met een helicopter, zal er een van die vietnamese ventjes op je schieten met een heat seeking rocketlauncher. als je in het water valt, zal een van hun in het filmpje zeggen "noone can get out of that alive, he can't survived that fireball." dat word ook gezegd als je de helicopter van toreno bombardeert. nogmaals, rockstar maakt geen fouten, dit was ook niet zo bij madd dogg

Bewerkt: door Proximitus
Geplaatst:

De Zero-missies zijn niet van grote invloed op het hoofdverhaal; het zijn missies, die niet gebonden zijn aan het hoofdverhaal en dus kan je ze doen waarneer je wilt.

Verder zeg je dat je Madd Dogg hebt vermoordt, misschien haal je hem en zijn manager door elkaar?

En Toreno, die zat gewoon niet in zijn helikoptertje.

Geplaatst:
er zit een soort verwijzing in die missie dat je mike toreno moet vermoorden. als je met de triads een schip gaat aanvalleen met een helicopter, zal er een van die vietnamese ventjes op je schieten met een heat seeking rocketlauncher. als je in het water valt, zal een van hun in het filmpje zeggen "noone can get out of that alive, he can't survived that fireball." dat word ook gezegd als je de helicopter van toreno bombardeert. nogmaals, rockstar maakt geen fouten, dit was ook niet zo bij madd dogg

ik zou graag nog even willen reageren op het feit dat je zegt dat rockstar geen fouten maakt ^_^

dit is niet zo, iedereen maakt fouten, kijk bv maar naar het miguel geval (die twee keer dood gaat) ;)

Geplaatst:

Lijkt me eerlijk gezegd niks lache aan... :bonk: Het is toch juist mooi dat SA zoveel missies heeft??? :) Kan dan niet begrijpen dat men missies wil overslaan... :?

maar ja...zou wel aan mij liggen

greetzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...