romeo13 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 ik wil GTA Sanandreas installeren aleen krijg ik foutmelding er staat: X Setup file expired en dan kan je aleen op OK klikken :S en dan doet ie nix :S:S wie kan mij helpen????? msg me ffe plss xxxxxxxxxxxxx >>> Door GTA-Sheep: Het gebruik van mailadressen is niet toegestaan op het forum, dus die heb ik even weggehaald bij je. Verdere antwoorden krijg je gewoon in dit topic<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 ik wil GTA Sanandreas installeren aleen krijg ik foutmelding er staat:X Setup file expired en dan kan je aleen op OK klikken :S en dan doet ie nix :S:S wie kan mij helpen????? msg me ffe plss **** Welkom romeo13 hier op het forum, ik wil je er direct op wijzen dat het plaatsen van je mail niet mag in het bericht. Zoiets kan wel in je profiel. Dan nu je probleem, ik heb even wat punten op een rij gezet: Heb je GTA net nieuw gekocht, of heb je hem al een tijdje? Heb je hem legaal of illegaal? Heb je dit probleem eerder gehad? Zitten er krassen op CD/DVD? Zitten er wel krassen op, doe dan het volgende. Pak een schoon doekje, maak die nat met een heel klein beetje water. Ga dan voorzichtig over de hele CD/DVd. Gebruik nogmaals niet teveel water, want dan heb je een nog groter probleem. Maak hem tot slot droog met een zacht doekje. Ik heb overigens deze fout nog niet eerder gehad, probeer het bovenstaande eens. Reageren
romeo13 Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 heb em al een tijdje legaal in winkel gekocht Nee dit is pas 1ste keer nee is helemaal schoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.