bolie Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Kan iemand mij hier mee helpen. Via wiki kom ik er niet uit, dus ik wou het eens via deze weg proberen. Het bestand vind je hier onder. BVD
-Matthijs- Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Leuk, doe ik wel. Edit: Ik begreep niet dat je overal goud op wil, vandaar dat iemand anders hem mag doen. Ik heb er sowieso teveel tijd voor nodig. Bewerkt: 6 december 2006 door -Matthijs-
bolie Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Kan iemand anders voor mij de vlieg en auto school doen. Het moet overal goud voor behaald worden. Somige dingen heb ik al goud voor, dus je hoeft nog niet zoveel meer te doen. Ik zal dit erg warderen. BVD Bolie Bewerkt: 6 december 2006 door bolie
HerrieM Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 (bewerkt) Gehaald: Driving School De Hotknife staat buiten op de driving school parkeerplaats. Wheelie Weave - Goud Alley Oop - Goud --------------------- Gehaald: Flying School De vliegschool is gehaald. De Hunter spawnt nu op je vliegveld. Let wel op dat de Hunter nooit tegelijk met de Leviathan spawnt wegens ruimte gebrek. Het is dus van belang dat je venuit de juiste richting komt om de Hunter te krijgen. Circle Airstrip and land - Goud Destroy Targets - Goud Loop-the-Loop - Goud Parachute onto Target - Goud Bewerkt: 6 december 2006 door HerrieM
Recommended Posts