jussie123 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 volgens mij is het wel een vet spel maar ik weet niet zekker wat het is kan iemand het ff uitlegen.... :rolleyes: en waar kan je het kopen,downloaden ........? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Multi Theft Auto is een mod voor Grand theft Auto zodat je het over het internet of netwerk tegen elkaar kan spelen. Je kan de nieuwste versie gratis downloaden op GTAgames.nl http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=191 Zodra je het hebt geinstalleerd kan je dus GTA Vice City multiplayer spelen. Vul bij host: mtaserver.gtagames.nl in en bij port: 2003 in. Dan kom je op de MTA server van GTAgames.nl uit. Met the All Seeying Eye kan je nog andere servers vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jussie123 Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 B) dank je wel..... zie je op MTA :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jussie123 Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 heb nog een vraag........... hoe kan je het spel openen..... op welke naam..je moet eerst op start game drukken en dan krijg ik een vakje waar in staat openen...en dan staat er gta-vc maar dat lukt niet..... op welke naam dan wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Gelieve het editknopje te gebruiken om je berichten te bewerken en niet meer dubbel te posten Je zoekt in de map C: Programfiles, Rockstargames, en dan gtavc.exe en openen klikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jussie123 Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 jah, dat is het punt ik heb al die bestandjes niet... <_< hoe kan ik die krijgen denk je... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 jah, dat is het punt ik heb al die bestandjes niet... <_< hoe kan ik die krijgen denk je... :rolleyes: Je moet natuurlijk wel Gta Vice City hebben he :rolleyes: Zonder VC geen MTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]Extent Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 jah, dat is het punt ik heb al die bestandjes niet... <_< hoe kan ik die krijgen denk je... :rolleyes: Je moet natuurlijk wel Gta Vice City hebben he :rolleyes: Zonder VC geen MTA Er is ook een MTA van gta 3 hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 haha ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 haha ! En dat is spam! En gta3 kan natuurlijk ook ja! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Zie alles over MTA (MultiTheftAuto) de officiele site: MTAVC.com Wel engels talig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Als je gta vc (normaal) hebt moet je gtavc.exe hebben en dan moet je dat dus openen, zonder vc geen MTA vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 je zit met meer mensen op een server maar wat moet ik me er van voorstellen, hoe zit het er ongeveer uit als je online speelt,wat moet en kan je doen etc.... of is het een soort van gangwar zoals in GTA SA alleen dan online???? want dan weet ik of ik gta sa(als er een multi versie van komt)op pc gaat kopen want het lijkt me wel leuk om online te spelen is was anders dan in je eentje achter de ps2 te zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Wat bedoel je precies? - Hoe MTA eruit ziet? Gewoon tegen elkaar spelen, elk mannetje heeft zijn eigen wapens. Je kan verschillende personages kiezen. Of: - Komt er ook een MTA van SA? Geen idee... Ik hoop het wel, waarvan ik bijna zeker ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 @ Tupac: http://www.sailingbarntgreen.com/FMJ%20Movie%200.4.rar , Download, Unrar, Bekijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.