nasdreas Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Ik heb net gta San Andreas en de besturing heb ik alleen maar de pijltjes toetsen iets aan gedaan. Maar hoe kan je op je fiets sneller gaan fietsen want ik zie in filmpje dat cj een klein beetje van zijn fiets afkomt, en dat die dan sneller gaat fieten maar hoe. Bvd. Reageren
Bling Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Om met de fiets in San Andreas te kunnen sprinten zul je bij de pc-versie (bij standaard instelling) snel achter elkaar op "W" moeten klikken. Als je hebt ingesteld dat je je voortbeweegd met de pijltjes toetsen, zal je herhalend achter elkaar op "pijltje omhoog" moeten klikken. Om het even kort te zeggen: Om te sprinten zul je snel herhalend achter elkaar op het knopje moeten drukken waar je normaal gesproken gas mee geeft. Reageren
nasdreas Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Bedankt bling. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.