.Antonio Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Ik heb even een simpele avatar gemaakt... wat vinden jullie ervan? Reageren
BigM Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Niet veel op te zeggen . Simpel maar leuk en een 8 Reageren
Robinsky Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Kheb er niets ander op te zeggen erg leuk gedaan met die kogels.. Maar hij had wel wat uitgebreider gekunt.. 7.5/10 Reageren
tiesto Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 (bewerkt) idd best wel simpel jah k vind die kogels niet heel vet ofzo en ik vind je lettertype ook niet super dus ik geeft een 7/10 Bewerkt: 6 december 2006 door tiesto Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 thnx voor jullie rates. Ik weet dat hij een beetje simpel is. Dat maat me ook niet zo veel uit. Ik vind hem wel goed zo, ik ben niet vanplan er nog veel werk eraan te besteden, tenzij iemand met een zeer goede opmerking komt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Je tekst is niet goed te lezen, na paar keer lezen dan wel maar misschien een ander kleurtje? Blauw, donker blauw. En die kogel gaten zou ik als ik jouw was laten staan, nu lijkt het net Battlefield 1942 op een bunker schieten en de kogel gaten verdwijnen. Voor de rest leuke animatie. 6,8/10 Reageren
bas_chelsea Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 ik vind hem wel leuk maar een tikje simpel ,, 7,5/10 Reageren
orange123 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik vind hem echt leuk, best leuk met die kogels Allen erzitten maar 2 kleuren in. Mischien was dit zo bedoeld. Maar ik zou de achtergrond ook een kleurgeven. Maar goed, je krijgt van mij een 8/10 orange123 Reageren
.Antonio Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik vind hem echt leuk, best leuk met die kogels Allen erzitten maar 2 kleuren in. Mischien was dit zo bedoeld. Maar ik zou de achtergrond ook een kleurgeven. Maar goed, je krijgt van mij een 8/10 orange123 Ik geef de background geen kleur. De background is 'transparant'. Dat is doorzichtig (dat wist je misschien al). Dat geeft een leuk effect. Ook kan je het dan op alle background gebruiken zonder dat het niet zo heel mooi overloopt. Dus ik verander het niet Reageren
Tunix Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Heb je hiervoor een tut gebruikt? Zoja, zou je me svp de link kunnen geven? Alvast bedankt . Reageren
j0ry Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 hij is simpel maar grappig een 8 Jaa Reageren
.Antonio Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Heb je hiervoor een tut gebruikt? Zoja, zou je me svp de link kunnen geven? Alvast bedankt . Nee, ik heb er geen tutorial voor gebruikt. Hij is ook heel simpel gemaakt... als je echt verder uitleg wilt, pb me maar @j0ry: thnx voor je rate Nog meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.