Jump to content

Warrock

erterer0

Leuk of niet  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Leuk of niet

• Leukste spel wat er is!
      2
    • Erg leuk
      2
    • Leuk
      6
    • matig
      4
    • slecht
      0
    • erg slecht
      0
    • super slecht
      0
    • Spijt dat ik dit spel heb gedownload...
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op internet naar warrock gekeken, zag er goed uit, maar voordsat ik het download wil ik eerst zien of het goed is...

Geplaatst:

Eej Erterer0

Ik zou warrock zeker downloaden, het is gratis ziet er goed uit en de gameplay is echt vet. Je kan namelijk steeds hoger ranken, en dit is niet zo moeilijk want het spel barst van de noobs. Dus als je een beetje goed bent is dit spel echt top :tu:

Suc6 orange123 :cya::bier:

Geplaatst:

Ik heb vaak gehoord dat het een leuk spel is, dus het is slim om deze te gaan downloaden als je van gratis gamen houdt, succes!

Geplaatst:

Toen BF2 er bij mij de brui aan gaf, ben ik overgestapt op warrock. Ik heb dit ongeveer 2 a 3 maanden gespeeld voor het saai werd. Toppie voor een gratis spel!

Nadeel: je moet niet raar kijken als je plots vastzit in een rots of zo, er zijn wel enkele bugs :N

Zeker proberen!

• 4 weken later...
  • 5 weken later...
Geplaatst:

ik heb het heel lang gespeeld. in het begin is het zeker een gaaf spel. maar als je het dan een lange tijd heb gespeeld dan gaat het wel vervelen.

maar ik zou het tog ff downloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...