GTAVC Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Ik zit zelf op DIO maar mijn bewondering is best groot voor Jong Jubal halve familie zit er zitten jullie ook op een van dat soort muziek verenigingen Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Nee, en ik weet eigenlijk niet wat dat is. Kun je misschien wat meer over vertellen, want ik snap er eigenlijk helemaal niks van.... Reageren
GTAVC Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 begrijp je het zo meer da cadets Reageren
vadje Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Srry, Ik houd het meer bij jump Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Is dit één naam? DIO Jubal Jong Jubal DAP Maar ik hou het lekker bij HipHop.. Geen muziek-korps voor mij.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.