Jump to content

ARmax

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik heb een vraag :

ik heb een tijd geleden (5 dagen) op bol.com action max replay - max & media gekocht ,krijg ik hem ten eerste vééls te laat aan en ten tweede doet da ding het weer niet , mijn ps2 geeft aan :

een fout bij het lezen van de disc ofzoiets

is dit gewoon thuis te verhelpen ?

of moet wéér zo,n nieuw ding kopen :ch:

alvast bedankt

Geplaatst:

Jij zij dat de ps2 een fout aangeeft over het lezen van de disc.

Probeer hem schoon te maken.

Controleer hem ook op krassen kleine putjes in de cd enz.

Als hij het dan weer niet doet moet je om een nieuwe cd vragen bij bol.com dus contact met hen opnemen en je verhaal vertellen aan hen.

Geplaatst:

ik vind het een (...) ding

als bol.com een nieuwe stuurt en die doet het óók niet , dan zijn ze een klant kwijt :cya:

Geplaatst:

het kan ook aan de ps2 liggen, mijne loopt vast op NFSMW en de rest speelt hij goed terwijl dat zelfde NFSMW wel op een andere ps2 werkt.

Geplaatst: (bewerkt)
het kan ook aan de ps2 liggen, mijne loopt vast op NFSMW en de rest speelt hij goed terwijl dat zelfde NFSMW wel op een andere ps2 werkt.

Hey nineEleven,

Het kan ook aan je tv liggen dat je tv het spel niet ondersteunt.

Volgens mij wordt dat aangegeven met PAL.

En het spel doet het misschien dan wel bij een ander op die tv omdat die tv het wel ondersteunt. :cya:

Bewerkt: door nasdreas
Geplaatst:

dat van pal en die ntsc is van of je tv europees is of amerikaans. het zou kunnen dat je je tv in amerika hebt gekocht en dan zou je alsnog iets zien al is het maar in zwart wit want je tv ontvangt een singaal. als dat niet zo is dan kan het niet aan je tv liggen.

Geplaatst:
dat van pal en die ntsc is van of je tv europees is of amerikaans. het zou kunnen dat je je tv in amerika hebt gekocht en dan zou je alsnog iets zien al is het maar in zwart wit want je tv ontvangt een singaal. als dat niet zo is dan kan het niet aan je tv liggen.

Volgens mij heeft dat niks met je tv te maken, maar met je PS of dvd-speler. Je hebt bijvoorbeeld de regio VS of Europa.

Geplaatst: (bewerkt)

ik stop de ding in mn ps2 kan lang wachten , ik ga naar mijn memorycards en dan staat er :

fout bij lezen van disc dus ,

mijn tv ? alle spellen laat ie zien

mijn ps2 ? alles speelt ie af behalve armax

ik ? ik heb alles gedaan wat in het boekje stond

cd ? is dus gewoon kapoet :ch::ch:

Bewerkt: door peter99

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...