Time Fighter Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ik zit bij een missie van cj in san fierro met een buldozer ik kan wel die cabines vernietigen maar hoe doe je die wc cabines :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G.J. Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ff geleden dat ik daar was maar volgens mij was het de bedoeling dat je één zo'n cabine - met zon vent erin - in een gat gooit. Dus je hoeft hem niet kapot te maken. Vervolgens moet je er met de cementwagen cement in kiepen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 aja daar is wel een gat ben er al in gereden met buldozer kzal het sebiet proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Duw eerst die andere bulldozer dat gat in! Dan ben je helemaal vrij om de rest af te handelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Nog een tip zorg dat die buldozer niet in dat gat kom wara jed at cement in moet doen want dan krijg je die wc er heel moeilijk in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.