Jump to content

Gta San Andreas


R.I.C.H.A.R.D

Recommended Posts

Heb pas SA voor de Xbox gekocht, dus ben nog btje n00b...maar toch wil ik ff me vraagjes kwijt...

Excuseren jullie mij als hier al topics over zijn (heb wel gezocht maar kon ze niet vinden)!

* Is het nodig na elke keer gespeelt te hebben de game te saven op een slot? Of gaat het spel de volgende keer dat je speelt gewoon verder waar je ben gebleven...?

* Als je het spel een keer gesaved heb...en je load die savegame gaan dan al je stats (bijv. respect, geld, kleren die je gekocht heb enzo) er weer vanaf ??

Alvast bedankt he !

Greetzz R.I.C.H.A.R.D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • R.I.C.H.A.R.D

    11

  • Proximitus

    3

  • GTA-Sheep

    2

  • Piet-Herr

    2

1. Je moet de game saven de game gaat niet verder waar die gebleven is je kan wel 2 missies achter elkaar doen maar als je wil stoppen moet je hem wel saven als je de volgende keer daar verder wil gaan.

2. Je respect, geld, kleren bliven als je je spel load.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Je moet de game saven de game gaat niet verder waar die gebleven is je kan wel 2 missies achter elkaar doen maar als je wil stoppen moet je hem wel saven als je de volgende keer daar verder wil gaan.

2. Je respect, geld, kleren bliven als je je spel load.

Thnx, maar als je meerdere slots gebruikt, welke laad het spel dan als je weer wil spelen??

greetzz, R.I.C.H.A.R.D

Link to comment
Delen op andere websites

Degene die je dubbelklikt is degene die je laadt. Je hebt ruimte om 8 verschillende save-games op te slaan en kunt dus ook kiezen bij het verder gaan welke je neemt. Het spel kiest niet automatisch voor je :)

Dat is alleen bij de PC versie zo, maar bij de PS2-versie, en volgens mij ook de Xbox-versie, krijg je geen menu wanneer je het spel start. Het spel laadt dan direct de savegame die het laatst gesaved is.

>>> Door GTA-Sheep: Dat wist ik echt niet :bonk: Dank voor je aanvulling hierop....<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx allemaal voor de snelle reacties... _O_

Ik denk dat 't nu wel duidelijk is ! :)

Duss....Gewoon na elke keer spelen terug naar de CJ's huis en hetzelfde slotje overwriten !

R.I.C.H.A.R.D

He maar nou ik toch een topicje heb...

Kunnen jullie me ff een paar goeie tips geven om snel véél geld te verdienen?

Ik dacht zelf aan inbreken en vigilante-, paramedic- en firefightermissies te doen, maar ik als n00b weer nog niet de fijne kneepjes van 't spel like u guys...

Ik hoor het wel ! :cya:

Bewerkt: door R.I.C.H.A.R.D
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Naarmate je vordert in het spel krijg je meer geld, hiermee kun je ook nieuwe savehouses kopen (aanegduid met een groen huisje op de kaart)

let wel, auto's worden alleen opgeslagen als je ze in een garage zet. dus zet je een washington voor cj's huis en sla je het spel op, zal de washington er niet meer staan als je het spel opnieuw load (wel als je na het saven gewoon wer naar buiten loopt)

Voor dat snel geld verdienen, kun je bijvoorbeeld ook drugsdealers vermoorden die op straat lopen, die hebben altijd veel bij zich (rond de 1000,- geloof ik) Er zijn 2 verschillende. eentje heeft er een spijkerbroek en een rockstar hoody aan, met een capuchon op, een andere heeft een spijkerbroek aan met een zwart hempje, en een zwarte muts dacht ik.

even een plaatje van beide

Niger_Narkodiller.gifWhite_Narkodiller.gif

Btw, welkom op het forum ;)

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

In het begin heb je niet echt veel geld nodig, maar je kan natuurlijk de taxi missies doen, firefighter, vigelante. paramedic. Vooral met firefighter en Vigelante valt veel geld te verdienenen. Maar je hebt in het begin gewoon niet zoveel nodig. Af en toe krijg je met een missie een keer 100 a 200.. maar das niet zo veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Maarre...nog tips voor snel geld verdienen ???

^_^

Als je een missie van Cesar hebt gehaald meen ik dat je elke week wordt opgebeld op een geldbusje te overvallen. Dit is al vrij vroeg in het spel. Ook kan je sub-zijmissies doen (taxi, ambulance, brandweer etc). Dit doet je door in zo'n voertuig te stappen en dan staat er linksboven dat je de up toets moet drukken (op Playstation, op de computer is dit een andere knop). Je kan ook veel hoofdmissies doen, deze gaan steeds beter verdienen. Als je een keer in de moeilijkheden hiermee zit, kan je hier terecht voor tips. Last but not least is natuurlijk de geldcheat, maar dit is geen leuke manier om geld te verdienen vind ik zelf. Klik hier voor alle cheats ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor dat snel geld verdienen, kun je bijvoorbeeld ook drugsdealers vermoorden die op straat lopen, die hebben altijd veel bij zich (rond de 1000,- geloof ik) Er zijn 2 verschillende. eentje heeft er een spijkerbroek en een rockstar hoody aan, met een capuchon op, een andere heeft een spijkerbroek aan met een zwart hempje, en een zwarte muts dacht ik.

2000,-

Wat ik altijd een goede manier vind om geld te verdienen zijn de koeriersmissies. In Los Santos vind je deze

hier, je activeert hem door op de BMX naast de winkel te stappen. De missies zelf verdienen al goed, maar als je ze hebt gehaald kun je er eens in de zoveel tijd ook nog eens $2000 op komen halen. Ook kun je de Pimp-missies gaan doen. Deze zijn niet erg moeilijk, maar je verdient er wel aardig wat geld mee.

Als je deze hebt gehaald kun je zelfs batsen voor geld :puh:

Als je een missie van Cesar hebt gehaald meen ik dat je elke week wordt opgebeld op een geldbusje te overvallen. Dit is al vrij vroeg in het spel.

Dit is op zich een goede manier, maar dat kan volgens mij pas als je in San Fierro zit.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Goeie tips...hier heb ik tenminste nog 's wat aan !!!!

:klap:

Ik ga gewoon is ff wat proberen...want volgens mij gaat het helemaal goedkomen zo !!!

=========

Inderdaad. Naarmate je vordert in het spel krijg je meer geld, hiermee kun je ook nieuwe savehouses kopen (aanegduid met een groen huisje op de kaart)

let wel, auto's worden alleen opgeslagen als je ze in een garage zet. dus zet je een washington voor cj's huis en sla je het spel op, zal de washington er niet meer staan als je het spel opnieuw load (wel als je na het saven gewoon wer naar buiten loopt)

Voor dat snel geld verdienen, kun je bijvoorbeeld ook drugsdealers vermoorden die op straat lopen, die hebben altijd veel bij zich (rond de 1000,- geloof ik) Er zijn 2 verschillende. eentje heeft er een spijkerbroek en een rockstar hoody aan, met een capuchon op, een andere heeft een spijkerbroek aan met een zwart hempje, en een zwarte muts dacht ik.

even een plaatje van beide

Niger_Narkodiller.gifWhite_Narkodiller.gif

Btw, welkom op het forum ;)

Dit is echt een goeie manier idd...heb gisteravond ff rondgereden in de buurt van Commerce Center, ik heb het gevoel dat daar de meeste staan (zo niet voel je vrij om te zeggen waar JIJ denkt dat ze het meest staan !) Maar Proximitus...thnx 4 ur @vice...het geld stróómt binnen !!! hahaha 8) ook dankzij burglary verdien ik aardig (rond de $3000 per nacht...is toch niet verkeerd!?) :)

Trouwens hier nog tipje voor Burglary:

Zorg dat je twee huizen vindt dicht naast elkaar, jat snel de tv van de éne en loop dan naar het huis drnaast en jat daar ook de tv. Op die manier wordt je wel 'gedetecked' maar dan heb je toch nog 10 sec. om je uit de voeten te maken...Dus loop gewoon snel heen en weer, zo kan je op één avond wel iets van 20-25 tv's jatten (is toch algauw iets van tussen de $3000-$4000,-)

Ik weet niet of dit al bekend was...ik d8 van ik zeg 't gewoon ff!

Greetzz R.I.C.H.A.R.D

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan de EDIT-knop :).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Graag gedaan :) ikzelf kom ze het meeste tegen bij grovestreet (diegene met het zwarte hemdje) maar volgens mij is dat meer geluk dat je ze tegenkomt dan dat het in de scripting staat (wet niet zeker, ben ik niet zo goed in.. )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een veel betere tip voor geld die nog niet genoemd is,

1 save je game

2 ga naar downtown, naar het gokgebouw

3 zet al je geld in op het beste paard

4 win? saven en overnieuw

5 verlies? laden en overnieuw

6 binnen een half uur een paar miljoen binnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Graag gedaan :) ikzelf kom ze het meeste tegen bij grovestreet (diegene met het zwarte hemdje) maar volgens mij is dat meer geluk dat je ze tegenkomt dan dat het in de scripting staat (wet niet zeker, ben ik niet zo goed in.. )

ik weet het niet 100% zeker (dus als het niet waar is wat ik zeg verbeter me dan) maar volgens mij komen er pas drugsdielers in de buurt van je savehouse als je verder gevorderd bent in het spel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...