Jump to content

Gta San Andreas


R.I.C.H.A.R.D

Recommended Posts

Graag gedaan :) ikzelf kom ze het meeste tegen bij grovestreet (diegene met het zwarte hemdje) maar volgens mij is dat meer geluk dat je ze tegenkomt dan dat het in de scripting staat (wet niet zeker, ben ik niet zo goed in.. )

ik weet het niet 100% zeker (dus als het niet waar is wat ik zeg verbeter me dan) maar volgens mij komen er pas drugsdielers in de buurt van je savehouse als je verder gevorderd bent in het spel

Dat denk ik idd ook tiesto...ik ben nog nie eens aan de 10% volges mij en bij de Grove heb ik ze nog nie gesignaleerd ! Ik heb die dealer met die witte R* hoodie nog helemaal nie gezien ! Maar ja beetje rondscheuren en zoeken kan ook g1 kwaad !!

Greetzz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • R.I.C.H.A.R.D

    11

  • Proximitus

    3

  • GTA-Sheep

    2

  • Piet-Herr

    2

nee hoor. ik heb het zelf vaak gehad dat ze er al liepen als ik de aller eerste missie had voltooid.. probeer wel een mes te bemachtigen, zodat je de dealers van achter de keel kan doorsnijden, want ze hebben altijd geweren bij zich, en in het begin heb je nog niet zoveel health. op die manier kan je ook een pistool bemachtigen. voor he mes moet je bij de hoertjes zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

nee hoor. ik heb het zelf vaak gehad dat ze er al liepen als ik de aller eerste missie had voltooid.. probeer wel een mes te bemachtigen, zodat je de dealers van achter de keel kan doorsnijden, want ze hebben altijd geweren bij zich, en in het begin heb je nog niet zoveel health. op die manier kan je ook een pistool bemachtigen. voor he mes moet je bij de hoertjes zijn..

kzal dr op letten :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens hier nog tipje voor Burglary:

Zorg dat je twee huizen vindt dicht naast elkaar, jat snel de tv van de éne en loop dan naar het huis drnaast en jat daar ook de tv. Op die manier wordt je wel 'gedetecked' maar dan heb je toch nog 10 sec. om je uit de voeten te maken...Dus loop gewoon snel heen en weer, zo kan je op één avond wel iets van 20-25 tv's jatten (is toch algauw iets van tussen de $3000-$4000,-)

Dit is idd de makkelijkste manier om snel geld te verdienen (volgens mij een gouden tip) ik heb deze tip van de week gezien op de site van stuckgamer en heb het gister geprobeerd. Het resultaat was $23.120 in 1 nacht !!!

De items in het eerste huis waar je inbreekt worden nl opnieuw geladen zodra je in 'n 2de huis inbreekt zo kan je dus constant dezelfde 2 huizen leeghalen zonder dat je hoeft rond te rijden. Als je zorgt dat je net voor 20:00uur in de zwarte boxville zit kan je optimaal van die 10 minuten gebruik maken. Op deze manier is de Burglary missie dus in 1 nacht te halen (minimaal $10.000).

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens hier nog tipje voor Burglary:

Zorg dat je twee huizen vindt dicht naast elkaar, jat snel de tv van de éne en loop dan naar het huis drnaast en jat daar ook de tv. Op die manier wordt je wel 'gedetecked' maar dan heb je toch nog 10 sec. om je uit de voeten te maken...Dus loop gewoon snel heen en weer, zo kan je op één avond wel iets van 20-25 tv's jatten (is toch algauw iets van tussen de $3000-$4000,-)

Dit is idd de makkelijkste manier om snel geld te verdienen (volgens mij een gouden tip) ik heb deze tip van de week gezien op de site van stuckgamer en heb het gister geprobeerd. Het resultaat was $23.120 in 1 nacht !!!

De items in het eerste huis waar je inbreekt worden nl opnieuw geladen zodra je in 'n 2de huis inbreekt zo kan je dus constant dezelfde 2 huizen leeghalen zonder dat je hoeft rond te rijden. Als je zorgt dat je net voor 20:00uur in de zwarte boxville zit kan je optimaal van die 10 minuten gebruik maken. Op deze manier is de Burglary missie dus in 1 nacht te halen (minimaal $10.000).

misschien heeft niemand nog mijn post gezien maar daarmee kan je een paar miljoen verdienen in 1 nacht!!!
Link to comment
Delen op andere websites

Goeiemorgen allemaal...

Na weer een poosje gespeeld te hebben zijn er weer een paar vraagjes boven komen drijven...

(1)

Ik had in andere topics gelezen dat je bij Emmet geen wapen kan kopen, alleen de 9mm ligt in de steeg na de missie Nines and AK's.

Hoe zit het dan met die grote winkel Ammo-nation of iets in die richting (ergens in de buurt van Market, Los Santos? :? Na welke missie kan je daar wapens kopen???

(2)

Hoe zit het nou precies met gangleden recruteren. Ik speel op de Xbox...

(3)

Het schijnt dat je met de map in het spel de optie gang-territory aan/uit kunt schakelen (dat gedeeltes van de kaart geel, groen etc...worden). Het maakt bij mij niet uit of ik die optie aan of uit heb staan: ik zie geen kleuren! Mijn laatste missie was OG Loc (op de motor), heeft het daarme te maken > kan het pas na een bepaalde missie?

greetzzz, R.I.C.H.A.R.D _O_

Bewerkt: door R.I.C.H.A.R.D
Link to comment
Delen op andere websites

Goeiemorgen allemaal...

Na weer een poosje gespeeld te hebben zijn er weer een paar vraagjes boven komen drijven...

(1)

Ik had in andere topics gelezen dat je bij Emmet geen wapen kan kopen, alleen de 9mm ligt in de steeg na de missie Nines and AK's.

Hoe zit het dan met die grote winkel Ammo-nation of iets in die richting (ergens in de buurt van Market, Los Santos? :? Na welke missie kan je daar wapens kopen???

(2)

Hoe zit het nou precies met gangleden recruteren. Ik speel op de Xbox...

(3)

Het schijnt dat je met de map in het spel de optie gang-territory aan/uit kunt schakelen (dat gedeeltes van de kaart geel, groen etc...worden). Het maakt bij mij niet uit of ik die optie aan of uit heb staan: ik zie geen kleuren! Mijn laatste missie was OG Loc (op de motor), heeft het daarme te maken > kan het pas na een bepaalde missie?

greetzzz, R.I.C.H.A.R.D _O_

1) De ammunation gaat open na de missie Doberman. Let er wel op dat je in het begin maar een paar "kleine" wapens kunt kopen, naarmate de missies vorderen kan je steeds meer verschillende soorten wapens kopen.

2) Je moet ze eerst rekruteren: richten op iemand uit de grove (te herkennen aan de groenen kleur) en drukken op de [wie vult me aan? :clown:]. Dan kan je ze nog ene opdracht geven: zorgen dat ze meelopen (D-Pad Omhoog) of ze laten staan (D-Pad Omlaag). Hoe meer respect je hebt, hoe meer gangleden je kunt rekruteren:

1% of meer: 2 gang members

10% of meer: 3 gangs members

20% of meer: 4 gangs members

40% of meer: 5 gangs members

60% of meer: 6 gangs members

80% of meer: 7 gangs members

Er is overigens ook een cheat die ervoor zorgt dat je iedereen kunt rekruteren, en niet alleen leden van de grove: Down, X, Up, Black, Black, Up, Right, Right, Up.

3) Dit komt inderdaad na een bepaalde missie, als ik niet vergis, is ook dit na de missie Doberman, omdat je daarin "leert" hoe je een gang territorie moet overnemen :).

Link to comment
Delen op andere websites

2) Je moet ze eerst rekruteren: richten op iemand uit de grove (te herkennen aan de groenen kleur) en drukken op de [wie vult me aan? :clown:]. Dan kan je ze nog ene opdracht geven: zorgen dat ze meelopen (D-Pad Omhoog) of ze laten staan (D-Pad Omlaag). Hoe meer respect je hebt, hoe meer gangleden je kunt rekruteren:

D-pad rechts lijkt me... vanaf WikiGTA vergelijk ik het met de PS2 besturing, dan kom ik er op uit.

>>> Door Dutchy3010: :klap: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook geld verdienen met de trein opdrachten , gewoon met de trein spullen weg brengen binnen een bepaalde tijd, Alleen je moet wel opassen dat e niet boven de 45k/u gaat in een bocht ;) van vlieg je uit de bocht... Heel veel geld krig e niet rond de $ 300 maar als je dat 5 of x doet telt het lekker aan ;)

suc6

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook geld verdienen met de trein opdrachten , gewoon met de trein spullen weg brengen binnen een bepaalde tijd, Alleen je moet wel opassen dat e niet boven de 45k/u gaat in een bocht ;) van vlieg je uit de bocht... Heel veel geld krig e niet rond de $ 300 maar als je dat 5 of x doet telt het lekker aan ;)

suc6

Nou...om nou een hele middag in zo'n suffe trein te zitten voor 5 x $300 = $1500,-... ken je beter 1x zo'n drugsdealertje omleggen, dan heb je ongeveer $2000,- in één keer!

Maar toch bedankt!!!

greetzz

1) De ammunation gaat open na de missie Doberman. Let er wel op dat je in het begin maar een paar "kleine" wapens kunt kopen, naarmate de missies vorderen kan je steeds meer verschillende soorten wapens kopen.

2) Je moet ze eerst rekruteren: richten op iemand uit de grove (te herkennen aan de groenen kleur) en drukken op de [wie vult me aan? :clown:]. Dan kan je ze nog ene opdracht geven: zorgen dat ze meelopen (D-Pad Omhoog) of ze laten staan (D-Pad Omlaag). Hoe meer respect je hebt, hoe meer gangleden je kunt rekruteren:

1% of meer: 2 gang members

10% of meer: 3 gangs members

20% of meer: 4 gangs members

40% of meer: 5 gangs members

60% of meer: 6 gangs members

80% of meer: 7 gangs members

Er is overigens ook een cheat die ervoor zorgt dat je iedereen kunt rekruteren, en niet alleen leden van de grove: Down, X, Up, Black, Black, Up, Right, Right, Up.

3) Dit komt inderdaad na een bepaalde missie, als ik niet vergis, is ook dit na de missie Doberman, omdat je daarin "leert" hoe je een gang territorie moet overnemen :).

Thnx voor de tips!!!

Ik neem aan dat als je leden gerekruteerd heb, ze je ondersteunen in vuurgevechten enzo??? Wat doen ze dan eigenlijk allemaal voor je?

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx voor de tips!!!

Ik neem aan dat als je leden gerekruteerd heb, ze je ondersteunen in vuurgevechten enzo??? Wat doen ze dan eigenlijk allemaal voor je?

Inderdaad, ze gaan je helpen met sommige problemen die je tegenkomt. Het belangrijkste is natuurlijk het afknallen van vijandige gangleden. Ook wanneer er eentje langs komt rijden in een auto gaan ze er achteraan (nogal irritant) en knallen die af. Wanneer de politie opduikt zijn die ook prooi voor jouw gangleden.

Extra toevoeging is dat je een ganglid opdracht kan geven om een foto van jou te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ff een vraagje.... Op mijn kaartje zie je alleen Los Santos maar duidelijk, de rest is nog vaag...Mijn vraag is nu dus: Kan je (ook al ben je nog maar in Los Santos) gewoon naar San Fierro of Las Venturas reizen, afgezien van het feit dat je een wantedlevel krijgt???

Greetzzz

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, op zich kan dat wel. Als je gewoon bij de kapotte bruggen in het water springt zwem je naar de overkant en kun je aan de oever bij Las Venturas of bij de Badlands weer aan land klimmen. Maar: je krijgt de maximale politie-aandacht en te voet duurt het naar schatting een minuut voordat je Wasted bent. Gewoon wachten tot de gebieden zich "openen" lijkt ook de beste optie hier :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Maar: je krijgt de maximale politie-aandacht...

Correctie. Als je net bent begonnen en je gaat vanuit Los Santos naar LV of SF krijg je 4 sterren. In Los Santos kan je max. 4 sterren krijgen, in San Fierro 5 sterren en in Las Venturas 6 sterren.

>>> Door GTA-Sheep: Oh? Ik wist niet eens dat dat gerelateerd was aan de stad waarin je je op dat moment bevond. Weer wat geleerd dus..... :puh: <<<

Heb ik ook niet van mezelf hoor. ^_^ Las ik ook ergens, toen geprobeerd en het klopte (natuurlijk).

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...