Jump to content

eigen "zendertje" maken?


vice

Recommended Posts

tja mijn tekst is nog niet helemaal LUID mja....

mijn andere probleem is is dat ie altijd ofwel1 liedje speelt maar dat ie eerst voortdurend tekst afspeelt.

en hij draait de andere liedjes niet.

hoe kan ik dit verhelpen? :?:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou mooi zijn als je echt een zendertje toe kon voegen,niet gewoon in die achterlijke MP3-player,maar dat je die zender een naam moet geven,en dat tie dan gewoon tussen die andere zenders komt te staan.

Ik heb een tijd geleden geprobeerd die zenders van gta 3 aan de zenders van vice city toe te voegen,maar het lukt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou mooi zijn als je echt een zendertje toe kon voegen,niet gewoon in die achterlijke MP3-player,maar dat je die zender een naam moet geven,en dat tie dan gewoon tussen die andere zenders komt te staan.

Ik heb een tijd geleden geprobeerd die zenders van gta 3 aan de zenders van vice city toe te voegen,maar het lukt niet.

Dit is goed mogelijk natuurlijk, want je gebruikt gewoon de 'User Track'- player en daar zet je dan ook de nummers in. Dan bewerk je de naam 'User Track Player' in de GXT naar '(Een eigen naam)'. En dan heb je een eigen zender, ik weet niet precies meer of er dan ook reclame tussen zit, maar dit moet aan te passen zijn in het spel. Nog even een toevoeging, ik heb het in Vice City nog nooit gedaan, maar dit soort taal gegevens horen in de GXT bestanden te staan. Ik zal je ook even uitleggen hoe het werkt.

Download de 'GXT Editor' en start hem op dan laad je de .gxt bestanden die je nodig hebt, ik neem aan dat je de engelse taal gebruikt en die raad ik je dan ook aan. Dat is de American.gxt, die vindt je in de map: 'Program Files > Rockstar Games > GTA Vice City > TEXT'. Als je het bestand geopend hebt ga je op zoek naar User Track Player en vervolgs pas je het aan naar jouw eigen naam. Dan sla je het op en start daarna het spel, waarschijnlijk heb je nu een eigen radio zender. Helaas wel hetzelfde principe, maar wel een eigen naam. Vergeet ook geen backups te maken, want als het fout gaat ben je waarschijnlijk verder van huis. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...