Moonbeam Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Ik heb een vraag(je), Ik speelde net voor het eerst MTA en na ongeveer een minuut of 10 werd ik van 'je cheat of je lagt' beschuldigt in de Mr. Green Deathmatch server. Nu heb ik werkelijk geen idee wat ik fout doe dat ik zou cheaten of lagt, waarvan ik niet eens weet wat het betekend. Weet iemand mischien wat lagt is en wat het probleem was? Ik heb echt geen cheats of mods, zo'n zielepoot ben ik echt niet, en weet ook niet hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen of hoe ik mijn ban weg kan krijgen. Iemand antwoord(en)? Mvg, Moonbeam P.S: Ik hoop dat ik met puur 'reputatie' dit: 'Ik heb echt geen cheats of mods'. Waar kan maken.. Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Dat je gekickd wordt vanwege een beveiliging die vermoedt dat je cheat is mij ook wel 'ns overkomen, en is niets meer dan een bug van de beveiliging. Wanneer je handmatig bent geband door een van de admins, zou je contact op kunnen nemen met die admin, bijvoorbeeld via hun forum. 'Lag' wil zeggen dat je heel erg 'hapert' in het spel, bijvoorbeeld vanwege een slechte verbinding. Dit is vanzelfsprekend erg storend voor de andere spelers. Ook in dit geval zou ik even contact opnemen met de desbetreffende admin. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Dat je gekickd wordt vanwege een beveiliging die vermoedt dat je cheat is mij ook wel 'ns overkomen, en is niets meer dan een bug van de beveiliging. Wanneer je handmatig bent geband door een van de admins, zou je contact op kunnen nemen met die admin, bijvoorbeeld via hun forum.'Lag' wil zeggen dat je heel erg 'hapert' in het spel, bijvoorbeeld vanwege een slechte verbinding. Dit is vanzelfsprekend erg storend voor de andere spelers. Ook in dit geval zou ik even contact opnemen met de desbetreffende admin. Ah, bedankt Lantyz! Het was zoals altijd zeer verhelderend. Ik speel voorlopig elders wel, dat unbannen komt nog wel als ik de tijd heb om te spelen. In ieder geval weet ik nu hoe en wat, dus bedankt Moon. Reageren
Proximitus Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Ik had dit zelf ook wel eens gehad, was met VC: MP ik had zo'n swat guy genomen, die had 200 body armor ofzo. werd ik ook gekickt omdat ze drie keer met een shotgun op me schoten en ik niet dood ging.. wel jammer Reageren
GTAVC Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) ja en als ze da swat gasie zelf hebben doen ze als of hun neus bloedt was mij ook overkomen omdat ik race dee met een gasie ree ik perongelijk admin omver die in gevecht was gelijk zeure Bewerkt: 8 december 2006 door GTAVC Reageren
Velaro Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik had dit zelf ook wel eens gehad, was met VC: MP ik had zo'n swat guy genomen, die had 200 body armor ofzo. werd ik ook gekickt omdat ze drie keer met een shotgun op me schoten en ik niet dood ging.. wel jammer ja en als ze da swat gasie zelf hebben doen ze als of hun neus bloedt Tja, de sync is niet optimaal en dat kan zulke dingen veroorzaken. In SA-MP heb je dit ook, maar dit hangt er een beetje vanaf. Soms schiet je er 2 maal op en gebeurt er niks, en anders wel. was mij ook overkomen omdat ik race dee met een gasie ree ik perongelijk admin omver die in gevecht was gelijk zeure Daarmee moet je tegen de admin van de desbetreffende server afkomen. Als je de kwestie uitlegt, begrijpt hij het misschien wel, maar soms heb je inderdaad dan admins steeds je kicken vanaf je een andere auto raakt, en dat wekt veel irritatie op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.